نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 19:37

پدر شهید منصور ملک‌پور به فرزند شهیدش پیوست

پدر سردار شهید منصور ملک‌پور از شهدای دوران دفاع مقدس بهبهان آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پدر شهید منصور ملک‌پور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهبهان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد لهراسب ملک‌پور پدر شهید منصور ملک‌پور از شهدای عملیات خیبر استان خوزستان که از اسفند سال 1362 داغ فرزند برومندش را دیده بود پس از 40 سال آسمانی شد و در بهشت میهمان پسر شهیدش شد.

آیین تشییع پیکر پاک زنده‌یاد لهراسب ملک‌پور پدر شهید منصور ملک‌پور روز پنج‌شنبه دوم شهریورماه سال 1402 ساعت 8:30 صبح در آرامستان بهشت رضوان بهبهان برگزار می‌شود که اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در این برنامه حضور می‌یابند.

حسن نورانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پیامی ارتحال زنده‌یاد لهراسب ملک‌پور پدر شهید منصور ملک‌پور را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان شهید ملک‌پور تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح آن سفر کرده رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

 

سردار شهید منصور ملک‌پور در چهارم شهریورماه سال 1339 در بهبهان دیده به جهان گشود و در جوانی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

وی همراه رزمندگان اسلام به جبهه‌های حق علیه باطل رفت و در عملیات‌های گوناگون از جمله عملیات طریق‌القدس، عملیات ثامن‌الائمه(ع)، عملیات فتح‌المبین، عملیات بیت‌المقدس و عملیات والفجر مقدماتی شرکت کرد و حماسه‌هایی ماندگار آفرید.

این دلیرمرد خوزستانی همچنین در عملیات خیبر نیز شرکت کرد و به نبرد با دشمنان پرداخت که در تاریخ هشتم اسفندماه سال 1362 شهد شیرین شهادت را نوشید و نام خود را در زمره 24 شهید گلگون کفن استان خوزستان ثبت کرد.

شهید منصور ملک‌پور در سن 23 سالگی در منطقه عملیاتی هوالهویزه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش پس از انتقال به زادگاهش تشییع شد و در قطعه 3 گلزار شهدای بهبهان ردیف 3 مزار 11 آرام گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465142

مهمترین اخبار ایران و جهان: