نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 16:53

عاملان اصلی حادثه تروریستی کرمان آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه بدون شک عاملان اصلی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان آمریکا و اسرائیل غاصب هستند، گفت: دامنه عنصر داعش توسط شهید سلیمانی جمع شد و این چند نفر باقی‌مانده آدم‌های مزدور و مواجب‌بگیر این جنایت‌کاران هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: نماز یک وظیفه، ستون دین و ولایت است و ساختمان دین بدون ستون امکان بنا شدن ندارد.

۱۷ دی سالروز یک توطئه استعماری

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: ۱۷ دی‌ماه سالروز یک توطئه استعماری توسط رضا شاه خائن و مقاومت مردمی آگاه در برابر آن است.

وی با اشاره به اینکه دستور رضا شاه مبنی بر کشف حجاب یک مبارزه جدی با چادر بود، افزود: او تلاش کرد بی‌عفتی و بی‌حجابی را در جامعه زیاد کند و در این رابطه خون‌های زیادی ریخته شد ولی زنان آگاه عفت و حجاب خود را حفظ کردند.

نکونام اضافه کرد: توطئه حجاب‌زدایی امروز نیز وجود دارد اما زنان بصیر با حیا و عفت در جامعه ظاهر شده و محکم در برابر این توطئه ایستاده‌اند.

حادثه تروریستی کرمان نباید سبب غفلت از نسل‌کشی غزه شود

وی با بیان اینکه بدون شک عاملان اصلی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان آمریکا و اسرائیل غاصب هستند، گفت: دامنه عنصر داعش توسط شهید سلیمانی جمع شد و این چند نفر باقی‌مانده آدم‌های مزدور و مواجب‌بگیر این جنایت‌کاران هستند.

امام جمعه شهرکرد افزود: آمریکا و اسرائیل در غزه با شکست مواجه شده‌اند و طوفان‌الاقصی ضربه‌ای جبران ناپذیر به آنان وارد کرده اما در این بین حماس نه تنها نابود نشد بلکه قوی‌تر از گذشته شده است.

وی ادامه داد: بر همه آشکار است که اسرائیل توان مقابله با نیروهای مسلح حماس را ندارد و به همین علت به جان مردم عادی افتاده و به زنان و کودکان حمله می‌کند، کشتن زن و کودک نشانه قدرت نیست نشانه استیصال و درماندگی این رژیم منحوس است. 

نکونام با اشاره به اینکه حادثه تروریستی کرمان نباید سبب غفلت از نسل‌کشی غزه شود، تصریح کرد: امروز نباید نگاه‌ها از غزه عبور کند چرا که اسرائیل با این کار می‌خواهد توجهات را از غزه دور کرده تا او به نسل‌کشی خود ادامه دهد.

وی عنوان کرد: امروز در سراسر ایران تنفر و انزجار از این انسان‌های پلید آشکار است و ملت‌ها نشان دادند که مقاوم‌تر از نیروهای مسلح هستند و این همان جنگ نرم است.

امام جمعه شهرکرد در پایان گفت: امروز انتقام سخت و هدف اصلی، نابودی رژیم صهیونیستی است و ما به این هدف نزدیک هستیم البته حرکت راهبردی مستلزم صبر راهبردی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627686

مهمترین اخبار ایران و جهان: