نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 09:18

قهرمانی بانوی اصفهانی در مسابقات دوچرخه‌سواری کشور

الیکا یوسفی در رقابت‌های قهرمانی کشور تایم تریل انفرادی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی کشور بانوان در سال ۱۴۰۲ در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

رکابزن مسیر حدود ۱۳ کیلومتری جاده مرقد مطهر امام خمینی(ره) را سپری کردند که در رده سنی جوانان و در ماده تایم تریل انفرادی، الیکا یوسفی از اصفهان قهرمان شد، پریسا فیض‌اللهی و فاطمه دادگر به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

الیکا یوسفی قهرمان دوچرخه‌سواری بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: این مسابقات روزهای ۶ و ۷ تیر ماه در ماده استقامت، جاده و تایم تریل برگزار شد و مسابقه قهرمانی کشور بود.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها برای هر ورزشکار اهمیت خاصی دارد زیرا یک بار در سال برگزار می‌شود و امتیاز جهانی دارد، همه ورزشکاران در تلاش بودند بهترین عملکرد را داشته و بهترین نتیجه را بگیرند، مسابقه سطح خوبی داشت و خوب برگزار شد.

یوسفی تصریح کرد: چند هفته دیگر مسابقه قهرمانی کشور پیست را پیش رو داریم و امیدوارم بانوان اصفهانی بتوانیم بهترین را کسب کنیم و برای شهرمان افتخارآفرینی کنیم.

قهرمان دوچرخه‌سواری بانوان خاطرنشان کرد: بیشتر رشته‌های ورزشی از جمله دوچرخه‌سواری پرخرج شده است، امیدوارم حمایت بیشتری از رشته دوچرخه‌سواری شود تا پیشرفت بیشتری در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشیم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1324142

مهمترین اخبار ایران و جهان: