نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 17:19

عرضه دام ویژه مناسک عید سعید قربان در کرمان ساماندهی شد

کرمان- مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان، از مدیریت و ساماندهی عرضه دام ویژه مناسک عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر هاشمی افزود: با هماهنگی شهرداری کرمان و مناطق پنجگانه و پیگیری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان، برای انجام مناسک ویژه عید سعید قربان، در مکان‌های مشخصی که در چهار منطقه از سطح شهر کرمان واقع شده‌اند، دام عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: این مکان‌ها شامل دو ایستگاه در منطقه یک شهری است که عبارتند از «ایستگاه شماره یک، واقع در ابتدای جاده زرند، جنب اداره برق» و ایستگاه شماره دو، واقع در بلوار سیدی»؛ دو ایستگاه در منطقه دو که عبارتند از «ایستگاه شماره یک، واقع در کوچه شماره یک، ابتدای خیابان شرف‌آباد» و «ایستگاه شماره دو، واقع در بلوار امام‌حسن (ع)، جنب شرکت بوتان‌گاز»؛ همچنین یک ایستگاه در منطقه سه شهری که در «چهارراه الله‌آباد، بعد از خاک‌ریز احداثی دهیاری» واقع گردیده و در نهایت یک ایستگاه دیگر، واقع در منطقه چهار شهری است که در «جاده قدیم ماهان، بعد از کوچه شماره ۱۳، بلوار امام‌صادق (ع)» در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: خرید و فروش دام خارج از ایستگاه‌های مشخص شده، تخلف محسوب می‌شود و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1315542

مهمترین اخبار ایران و جهان: