نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 11:06

آنالیز اقدامات مسئولان در فردوس/تحقق میلیاردی مطالبه های مردمی

بیرجند- فرماندار شهرستان فردوس با اشاره به اقدامات مسئولان در شهرستان فردوس، گفت: در حوزه درمان خدمات مطلوبی در پاسخ به مطالبه های مردمی انجام شده است.

مهدی روشن در گفت و گو با مهر با اشاره به مشکلات و مطالبه‌های مردمی در شهرستان فردوس بیان کرد: خوشبختانه طی سال جاری با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی گام‌های بزرگی برای پاسخ به درخواست‌های مردمی برداشته شده است.

وی ادامه داد: تحقق دستگاه ام آر آی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان، افتتاح و بهره برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال با اعتبار دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و افتتاح کلینیک ناباروری امید و آزمایشگاه PCR بیمارستان حضرت رسول با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از جمله اقدامات انجام شده است.

روشن کلنگ زنی آزمایشگاه و دو واحد ساختمان زیست پزشکی در فردوس با اعتبار یک میلیارد تومان را از دیگر خدمات ارائه شده دانست و افزود: افتتاح هنرستان پسرانه بهیاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و مقدمات راه اندازی بخش شیمی- درمانی در بیمارستان حضرت رسول (ص) از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرماندار فردوس با اشاره به مشکلات مردم در حوزه آب بیان کرد: مطالعات تصفیه خانه فاضلاب شهری به سرعت در دست پیگیری بوده و اعتبار خوبی در سال ۱۴۰۲ به آن تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: هفت کیلومتر شبکه توزیع آبرسان به سایت ۱۷ هکتاری و ۳۵ هکتاری اسلامیه و شروع نصب انشعابات آب جهت بهره مندی متقاضیان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان اجرا شده است.

روشن انجام عملیات زیرسازی و واگذاری برای هزار و ۷۰۰ متقاضی مسکن در شهرستان فردوس و واگذاری ۷۵ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت به خانواده سه فرزند و بیشتر را هم از اقدامات انجام شده در حوزه مسکن دانست.

وی از تأمین اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل بزرگترین مخزن آب شرق کشور خبر داد و گفت: همچنین ۱۱۵ قطعه مجتمع دام سبک اسلامیه به متقاضیان واگذار شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1289842

مهمترین اخبار ایران و جهان: