نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 11:59

جانبداری مجدد آمریکا از رژیم صهیونیستی/ زخمی شدن ۲۵ صهیونیست

آمریکا از صدور بیانیه مطبوعاتی در شورای امنیت برای محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، آمریکا بار دیگر از صدور بیانیه مطبوعاتی علیه رژیم صهیونیستی در نشست چهارشنبه شب شورای امنیت درباره تحولات غزه جلوگیری کرد.

نماینده رژیم صهیونیستی در این نشست هم ضمن اعلام این خبر افزود: از اجرای پیشنهاد صدور بیانیه مطبوعاتی در شورای امنیت برای محکومیت تل آویو به علت عملیات نظامی در غزه جلوگیری کردیم.

این اقدام آمریکا در حالی است که رسانه‌ها گزارش دادند که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید از همتای صهیونیست خود خواسته است تا تل آویو هر چه سریع‌تر به عملیات در غزه پایان دهد.

پیشتر وزیر خارجه رژیم اشغالگر هم اعلام کرده بود که تل آویو در جنایت علیه غزه، از حمایت کامل آمریکا و اتحادیه اروپا برخوردار است.

در تازه‌ترین تحولات میدانی هم رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم از زخمی شدن دست‌کم ۲۵ شهرک‌نشین صهیونیست در حملات راکتی شب گذشته مقاومت به شهرک اشغالی عسقلان خبر دادند.

این تحولات در حالی است که «یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس مخالفان کابینه بنیامین نتانیاهو در واکنش به تجاوز این رژیم به غزه گفت: با وجود محقق شدن اهداف در عملیات نظامی در غزه، طولانی شدن این عملیات هیچ فایده‌ای ندارد و فوراً باید متوقف شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1204586

مهمترین اخبار ایران و جهان: