نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 15:54

راه و شهرسازی به تکالیف خود در قبال شهرداری زنجان عمل نمی‌کند

معاون اداری و مالی شهرداری زنجان از تحقق بودجه کوششی شهرداری زنجان خبر داد و گفت: بخش اعظم بودجه زنجان از محل تغییر کاربری‌ها است که در این رابطه راه و شهرسازی به تکالیف خود عمل نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین عیوض‌زاده، معاون اداری و مالی شهرداری زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه درآمدهای کوششی شهرداری زنجان در اغلب مناطق تحقق‌یافته است، اظهار کرد: در مورد تحقق بودجه 2 هزار و 600 میلیاردتومانی شهرداری زنجان، موضوع مطالبات از ارگان‌های دیگر از جمله راه و شهرسازی است.
معاون اداری و مالی شهرداری زنجان با تاکید بر اینکه بخش اعظم درآمدهای شهرداری‌ها از محل تغییر کاربری‌ها است، افزود: در این بخش حدود 800 میلیارد تومان طلب از راه و شهرسازی وجود دارد که هیچ‌گونه اقدامی برای پرداخت آن انجام نمی‌شود.
وی با بیان اینکه در تحقق بودجه شهرداری نباید به درآمدهایی مانند ارزش‌افزوده متکی بود که آیان محقق بشود یا نه، تاکید کرد: با مسئولان راه و شهرسازی جلساتی هم برای حل مشکل مطالبه شهرداری برگزار شده که نتیجه‌ای نداشته است.
عیوض‌زاده تأکید کرد: شهرداری زنجان به تکالیف خود در قبال ارگان‌های دیگر از جمله راه و شهرسازی عمل کرده، ولی این ارگان برای انجام تکلیف خود هیچ اقدامی نمی‌کند.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602686

مهمترین اخبار ایران و جهان: