نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 09:01

بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بارشی که از اوایل وقت امروز وارد استان شده است تا فردا سبب بارش برف و باران، رعد و برق، وزش باد شدید، تندباد لحظه‌ای، کولاک، مه و کاهش دید در مناطق مختلف می‌شود.

مهران چراغپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: سامانه بارشی که از اوایل وقت امروز وارد چهارمحال و بختیاری شده است تا فردا سبب بارش برف و باران، رعد و برق، وزش باد شدید، تندباد لحظه‌ای، کولاک، مه و کاهش دید در مناطق مختلف استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشترین تاثیر این سامانه بارشی در مناطق کوهرنگ، فارسان، اردل، غرب بن، جنوب بروجن، شمال غرب شهرکرد، لردگان، فلارد، خانمیرزا و شلمزار است.

وی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی در استان، افزود: طی فعالیت سامانه بارشی لغزندگی معابر و جاده‌ها، اختلال در تردد محورهای کوهستانی، جاری شدن روان‌آب و گرفتگی مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

چراغپور توصیه کرد، رانندگان با احتیاط رانندگی کنند و تجهیزات مناسب زمستانه را به همراه داشته باشند و همچنین پرورش‌دهندگان ماهی نسبت به تنظیم آب ورودی استخرهای پرورش ماهی اقدام کنند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اوایل وقت فردا با خروج این سامانه بارشی از استان شاهد کاهش دمای هوا در مناطق مختلف هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612842

مهمترین اخبار ایران و جهان: