نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 18:39

امید مستضعفان جهان به ایستادگی مردم ایران پای انقلاب است

رهبر جنبش مقاومت حسینیون آذربایجان گفت: امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب به‌وسیله مردم مقابل ظلم و ظالم ایستاد و مردم ایران باید پای این انقلاب بایستند که اگر این انجام نشود امید مستضعفان جهان از بین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حجت‌الاسلام توحید ابراهیم بیلی امروز در نشست بصیرتی به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان امام راحل در مسجد سجادیه این شهرستان اظهار کرد: جبهه مقاومت حسینیون یک جبهه نظامی نیست و امروز در هشت قرارگاه فعال در جبهه‌های ترکیبی با دشمنان اسلام و مسلمین در حال جنگ و مبارزه است.

وی با تأکید بر اینکه بسیجی تکرار و روزمرگی نمی‌شناسد و هیچ مرز و دیواری نمی‌تواند آن را در حصار قرار دهد، گفت: بسیجی در میدان‌هایی حضور دارد که همه آن را ترک می‌کنند و اگر همین روحیه و تفکر بسیجی در زمان ائمه اطهار علیهم‌السلام همچون حسین بن علی علیه‌السلام وجود داشت دیگر امام به قتلگاه نمی‌رفت و امروز منتظر برقراری دولت کریمه نبودیم.

رهبر جنبش مقاومت حسینیون آذربایجان بابیان این مطلب که بسیجی صرفاً یک سازمان نیست و یک روحیه بوده که ائمه اطهار علیه‌السلام می‌خواستند در جوانان و نوجوانان و حتی خانواده‌ها ایجاد شود، تصریح کرد: بسیجی هیچ‌وقت تماشاگر صحنه‌ها نبوده و منظر فراخوان نیست و در حوادث جامعه به‌عنوان یک تحلیل‌گر و آینده‌نگر ظاهرشده است و وظیفه خود را می‌شناسد.

ابراهیم بیلی یادآور شد: امروز دشمن تمام چیزی که می‌خواهد تزریق و تحمیل حس ناامیدی میان مردم است و این را القا کند که مردم و جوانان دین‌گریز شده و همه فکر کنند دیگر نمی‌شود کاری انجام داد اما امروز زمانه ورود و ایستادگی و مقاومت است.

وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی و حضور مردم در جبهه‌های نبرد و ایستادگی در برابر دشمن، بیان کرد: امروز هم در دورانی قرارگرفته‌ایم که از هر سن و سالی گرفته به‌ویژه جوانان و نوجوانان از سراسر جهان اعلام آمادگی می‌کنند تا برای دفاع از حرم اهل‌بیت علیه‌السلام اعزام شوند و همین‌ها آمادگی برای ظهور را فراهم می‌کند.

رهبر جنبش مقاومت حسینیون آذربایجان ادامه داد: البته یک عده خائن، نفوذی، مردم‌آزار و... در هر لباسی وجود دارند اما این خیانت‌ها خیانتی نیست که امام حسن مجتبی علیه‌السلام تجربه کرد، خیانتی که در پی آن سردارهای جنگ سپاه امام حسن علیه‌السلام خود را با وعده‌ووعید به معاویه فروختند و به جبهه باطل پیوستند.

ابراهیم بیلی با تأکید بر این موضوع که امام زمان(عج) برای برقراری دولت کریمه روی زمین نیازمند کارگزاران و کادر اجرایی هستند که کارها به آنان سپرده شود، افزود: کاری که مردم جمهوری اسلامی ایران توسط امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب کردند اگر رخ نمی‌داد زمینه‌سازی برای ظهور عقب می‌افتاد.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) به‌وسیله مردم مقابل ظلم و ظالم ایستاد و امروز باید شما مردم، پای این انقلاب بایستید که اگر این انجام نشود امید مستضعفان جهان از بین می‌رود.

پایان پیام/ ٧٠٠۴٣

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585442

مهمترین اخبار ایران و جهان: