نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 22:28

تمرکز و دغدغه مسئولان فیروزکوه توجه به شعار سال باشد

فیروزکوه- امام جمعه فیروزکوه گفت: تمرکز و دغدغه مسئولان فیروزکوه توجه به شعار سال باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن حیدری، عصر پنجشنبه در اولین جلسه شورای اداری فیروزکوه در سال ۱۴۰۲ با تاکید بر فضیلت شب‌های قدر اظهار کرد: فضیلت شب‌های قدر بیش از هزار شب است که می‌توان در یک شب ره صد ساله را طی کرد مسئولین هم خود باید از این شب‌ها بهره ببرند و هم زمینه را برای مردم در نقاط مختلف شهر فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال خاطرنشان کرد: شعار سال باید دغدغه و تمرکز ما باشد، نه در حد نصب بنر و بیلبورد، باید سهم خود را در تحقق شعار سال دریابیم و بدان عمل کنیم؛ مسئله اول کشور امروز مسئله تورم و رشد تولید است.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: کشور ما کشور پرمصرفی است؛ اسراف ما در زمینه مواد غذایی، انرژی و غیره زیاد است؛ این نکته همواره باید تذکر داده شود حتی در مراسم مذهبی باید یادآوری شود که نمی‌شود مجلس روضه اهل بیت (ع) برگزار کرد و در آن اسراف شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان با اشاره به مسئله حجاب و عفاف، تصریح کرد: اولویت اول کشور اقتصاد است اما اولویت اول دشمن مسئله حجاب و عفاف است؛ این امر نشان می‌دهد چه کسی دلسوز مردم است، آنکه اولویت اقتصادی دارد یا آنکه اولویت کشف حجاب دارد؟! باید در این زمینه برنامه‌ریزی کند همانطور که دشمن در جنگ ترکیبی دقیق برنامه‌ریزی می‌کند ولو در حد نصب یک بنر یا برنامه‌های فرهنگی باشد باید به این مسئله توجه کرد؛ مسئولین باید توجه کنند در این زمینه وظیفه داریم، چراکه در اکثر وصیت‌نامه‌های شهدا مسئله حجاب و عفاف مطرح شده است.

وی ادامه داد: مخصوصاً در مناطق گردشگری باید به مسئله حجاب توجه ویژه شود، برنامه‌ریزی برای برنامه‌های فرهنگی با حضور روحانیون شود و نفس حضور روحانیون تأثیرگذار است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه با تاکید بر اهمیت روز قدس اشاره داشت: مسئله اول ما در جهان اسلام قدس است؛ امسال یک ویژگی خاصی برای روز قدس وجود دارد که با توجه به تحرکات اسرائیل در منطقه است، که این امر نیازمند برنامه‌ریزی ویژه برای حضور پرشور مردم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1132186

مهمترین اخبار ایران و جهان: