نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 15:04

شهید الداغی نماد غیرت و مردانگی است

امام‌جمعه بادرود گفت: شهید حمیدرضا الداغی نه‌تنها شهید غیرت و مردانگی، بلکه شهید ارزش‌هاست، این روزها هر جا که برویم حرف از غیرت، مردانگی‌ و شجاعت و جسارت شهید است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور به کشور سوریه سفر بسیار مهم و پربرکتی بود و این اولین سفر یک مقام ارشد بعد از حمله داعش به سوریه محسوب می‌شود.

وی افزود: سفر آقای رئیسی به سوریه چند پیام داشت، اول اینکه این سفر می‌تواند روابط سوریه با سایر کشورهای منطقه را بازسازی کند، بعد از توافق تهران و ریاض باعث شد که کشورهای منطقه اعتراف کنند که سوریه در جنگ پیروز شده است.

 یعقوبی گفت: پیام دوم این است که در جنگ نابرابر نیروهای تکفیری با حمایت آمریکا و متحدانش علیه سوریه، این سوریه بود که در جنگ پیروز شد و متحدان آمریکا و متحدان شکست حتمی خوردند و این به دنیا ثابت شد.

خطیب جمعه نطنز تصریح کرد: سومین پیام این است که ایران نقش بسزایی در پیروزی کشور سوریه داشته و امروز هم نقش اساسی در بازسازی سوریه و اقتصاد سوریه خواهد داشت که نتیجه آن به نفع اقتصاد کشور خودمان خواهد بود و به کوری چشم دشمنان، ایران در همه جهات قوی خواهد شد، البته ما روزهای سختی را در حال سپری کردن هستیم اما آینده انقلاب ملت و آرمان شهدا روشن است.

وی گفت: دستگاه عکس‌برداری دندان مدت‌ها مورد درخواست مردم بخش مرکزی نطنز بود با تلاش همه مسؤولین تهیه و به بیمارستان آورده شد و در روزهای آینده نصب و همچنین با تلاش نماینده، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیر شبکه و مدیر بیمارستان مبلغ سه و نیم میلیارد تومان اعتبار جهت محوطه‌سازی، تأسیسات و تجهیزات بیمارستان نطنز جذب‌شده که مناقصه آن به‌زودی برگزار خواهد شد.

شهید الداغی نماد غیرت و مردانگی است

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود نیز در خطبه‌های نماز جمعه بادرود ضمن گرامیداشت روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار کرد: معلمی شغل انبیاء است، همان‌طور که انبیاء انسان را از جهل و نادانی رهانیده و به‌سوی نور و به راه درست هدایت می‌کنند، معلمان نیز راه را به دانش‌آموزان نشان می‌دهند تا بتوانند افراد مؤثری برای جامعه خود باشند، پیامبران و امامان ما مقام عالم و معلم را والا دانسته و به حفظ احترام آنها تأکید کرده‌اند.

وی با اشاره به شهادت حضرت آیت‌الله سلیمانی، سرگرد شهرکی و همسر ایشان و شهادت مظلومانه شهید الداغی افزود: حقیقتاً شهید حمیدرضا الداغی سبزواری سنگ تمام گذاشت و در دفاع از ناموس شهر و دیار خود و از جان خود گذشت.

 قاسمی تصریح کرد: شهید حمیدرضا الداغی نه‌تنها شهید غیرت و مردانگی، بلکه شهید ارزش‌هاست، این روزها هر جا که برویم نام شهید حمیدرضا الداغی مطرح است حرف از غیرتش، از مردانگی‌اش، از شجاعتش و از  جسارتش است.

پایان پیام/63025

منبع: فارس
شناسه خبر: 1190386

مهمترین اخبار ایران و جهان: