نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 17:52

پویایی و تحرک در سیاست خارجی از الزامات مهم تحقق شعار سال است

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: تحرک و پویایی در سیاست خارجی یکی از الزامات تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» است که می‌تواند شکوفایی اقتصاد را رقم بزند.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولین اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولین نظام چراغ راه مسئولین است و همه توان باید برای عملیاتی شدن بیانات رهبری که راهبرد تحقق شعار سال است باید پای کار بیاید.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محورهای مختلف بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولین نظام گفت: مهمترین مخاطب بیانات مقام معظم رهبری مدیران کشور هستند که باید در راستای اجرای فرامین معظم له برنامه ریزی و تدابیر لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه شعار مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری یک راهبرد برای شکوفایی اقتصاد و معیشت مردم است، افزود: قطعاً مشارکت مردم و استفاده از همه ظرفیت‌ها، سرمایه‌ها و امکانات فراوان بخش خصوصی باید مورد توجه قرار گیرد.

آصفری تأکید کرد: مبارزه با فساد یکی از تأکیدات دیگر مقام معظم رهبری در جمع مسئولین است و خوشبختانه دولت سیزدهم در این راستا جدی و پای کار است و باید همه توان را در این راستا پای کار بیاورد و قطعاً مبارزه جدی با فساد اعتماد مردم به دولت را افزایش خواهد داد و فضای تخلف را برای مفسدین نا امن خواهد کرد.

وی تحرک اقتصادی و فعال بودن بخش سیاست خارجه را از دیگر محورهای بیانات مقام معظم رهبری خواند و افزود: یکی دیگر از تأکیدات مقام معظم رهبری در جمع مسئولین تحرک در بخش سیاست خارجه و ارتباط با کشورهای دنیا است که باید مورد توجه همه بخش‌های کشور باشد چراکه یکی از توطئه‌های دشمنان منزوی کردن ایران در عرصه‌های بین المللی و کلید زدن پروژه ایران هراسی است که باید با سیاست‌های مبتکرانه و هوشمندانه خنثی شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعاً تحرک در بخش سیاست خارجی کشور را در بخش روابط بین الملل از حالت انفعال خارج خواهد کرد و لذا باید توسعه و تقویت ارتباط با کشورهای مختلف در دستور کار باشد.

وی خاطر نشان کرد: تحرک و پویایی در سیاست خارجه یکی از الزامات تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید است و می‌تواند شکوفایی اقتصاد را رقم بزند و قطعاً برکات زیادی برای مردم و کشور خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129786

مهمترین اخبار ایران و جهان: