نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 17:50

احیای کامل صنایع راکد حرکت بزرگی در راستای رشد تولید است

رشت- نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: احیا و بازآفرینی کامل صنایع راکد در استان گیلان حرکت بزرگی در راستای رشد تولید است.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیلی بهروزی فر ظهر چهارشنبه در بازدید از روند احیای صنایع پوشش، اظهار کرد: پیشران کردن صنایع در شکوفایی اقتصاد کشور نیازمند عزم ملی است.

وی با تاکید بر احیا و بازآفرینی صنایع راکد، افزود: قرارگیری صنایع راکد و منفعل در چرخه تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد جهادی دولت سیزدهم در بخش تولید و اشتغال، بیان کرد: توجه به تولید محور کار قوای سه گانه قرار گیرد.

بهروزی فر با تاکید بر هم افزایی دستگاه‌ها در راستای رشد تولید، اضافه کرد: بدون همراهی و یکپارچه سازی تصمیم گیری ها و برنامه‌های بین دستگاهی نمی‌توان در بخش تولید موفق عمل کرد.

وی افزود: احیا و بازآفرینی کامل صنایع راکد حرکت بزرگی در راستای رشد تولید است.

مجلس توجه ویژه ای به بخش تولید دارد

«سید کاظم دلخوش» نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری درد کشور را به درستی برای مردم و مسئولین تبیین کرده است، گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» باید هر ۳ قوه در راستای تحقق این مهم تلاش کنند.

دلخوش با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در ریل گذاری‌هایی که انجام داده به بخش تولید توجه ویژه ای داشته است، ادامه داد: مسئولان استان گیلان نیز می‌بایست در این راستا گام برداشته و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارخانجات در گیلان از سال ۶۲ برچیده شدند، افزود: بسیاری از جوانان بیکار و با تحصیلات جویای کار هستند با توجه به اینکه روز به روز سن آنها نیز افزایش پیدا می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1169886

مهمترین اخبار ایران و جهان: