نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 19:37

برنامه‌های سالروز عملیات مرصاد در سرپل ذهاب برگزار می‌شود

کرمانشاه- فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: برنامه‌های سالروز عملیات مرصاد در سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

سرهنگ مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد به نام روز ملی کرمانشاه نامگذاری شده و لازم است در این روز برنامه‌های گرامیداشت این عملیات غرورآفرین در استان کرمانشاه برگزار شود.

وی افزود: در شهرستان سرپل ذهاب نیز برنامه‌هایی برای گرامیداشت این روز در نظر گرفته شده که با محوریت سپاه ناحیه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب تصریح کرد: جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌ها با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان برگزار و هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت عملیات مرصاد انجام گرفته است.

کاکایی بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، برپایی نمایشگاه عکس شهدا و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای عملیات مرصاد در شهرستان از مهمترین برنامه‌هایی است برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یادواره شهدای عملیات مرصاد پس از ایام تاسوعا و عاشورا با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در دهستان بشیوه و پاطاق برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: سرکشی و دیدار با ایثارگران و رزمندگان شهرستان که در عملیات غرورآفرین مرصاد حضور داشتند و دلجویی از این عزیزان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالگرد عملیات مرصاد در شهرستان است که با حضور مسئولین انجام خواهد شد.

کاکایی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های گرامیداشت سالگرد عملیات‌های دفاع مقدس گام مهمی برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت و همچنین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی شهدا به عنوان الگوهای مناسب به جوانان و نوجوانان جامعه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1410086

مهمترین اخبار ایران و جهان: