نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 18:59

سازمان ملل ۲ دستگاه خودروی امدادی به تایباد اهدا کرد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: تعداد ۲ دستگاه خودروی امدادی توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد به این شهرستان مرزی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حیدر احسانی اظهار کرد: تعداد ۲ دستگاه خودروی امدادی، شامل یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه وانت عملیاتی، توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد و با کمک اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اورژانس تایباد اهدا شد‌.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد افزود: ارزش خودروی آمبولانس ۹ میلیارد تومان و وانت عملیاتی که در زمینه حمل‌ونقل اقلام و امکانات کارایی دارد، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می باشد که تحویل اورژانس ۱۱۵ این شهرستان شدند.

وی ادامه داد: به دنبال بازدید کارشناسان کمیساریای عالی پناهندگان از حوزه بهداشت و درمان تایباد در سال گذشته، قول تامین امکانات از سوی این نهاد بین المللی داده شد که امسال تحقق یافت.

احسانی بیان کرد: با توجه هم مرز بودن تایباد با کشور افغانستان، تردد تعداد زیادی از اتباع و مسافران خارجی در مرز دوغارون و ارائه خدمات برون مرزی به کشور همسایه، تامین تجهیزات امدادی و درمانی در این شهرستان احساس می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد ۱۰ دستگاه آمبولانس در مرکز اورژانس ۱۱۵، بیمارستان و پایگاه های اورژانس جاده ای این شهرستان مستقر هستند و به مردم خدمات رسانی می کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1364242

مهمترین اخبار ایران و جهان: