نیوز سیتی!
09 آذر 1401 - 23:40

بهسازی اماکن ورزشی اردبیل در انتظار تامین اعتبار

اردبیل-سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تجهیز و بهسازی اماکن ورزشی استان به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ورودی شامگاه چهارشنبه در دیدار با معاون مقام عالی قضائی استان اردبیل با اشاره به لزوم تجهیز و بهسازی ۲۲۵ مکان ورزشی در استان اظهار کرد: تجهیز و بهسازی اماکن ورزشی استان به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی از عزم جدی برای توسعه و ارتقای کارکرد ورزشی در اردبیل خبر داد و گفت: توجه شایسته دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها برای کمک به ورزش استان به عنوان یک مسئولیت اجتماعی لازم و ضروری بوده و برای تأمین اعتبار حصارکشی اماکن توجه و حمایت دست‌اندرکاران نیاز است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه پسرفت ورزش شایسته خطه قهرمان پرور و پهلوان خیز اردبیل نیست، افزود: برنامه‌های اجرایی در راستای افزایش نظارت‌ها و تقویت مدیریت شهرستان‌های استان و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و همگانی در اولویت قرار دارد.

ورودی از تمهیدات صورت گرفته برای ارتقای ایمنی و حراست فیزیکی سالن‌های ورزشی با نصب دوربین‌های مدار بسته لازم خبر داد و تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان آماده هر گونه همکاری و حمایت از سرمایه‌گذاران به ویژه در احداث و واگذاری زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سراسر استان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 890821

مهمترین اخبار ایران و جهان: