نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 12:03

وزیر اطلاعات در «بدون توقف» پاسخ می‌دهد

برنامه چالشی «بدون توقف» در قسمت جدید خود به بررسی موضوع جنگ ترکیبی و مسائل امنیتی می‌پردازد که بخش اول آن دیشب از شبکه سوم سیما پخش شده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه چالشی «بدون توقف» در قسمت جدید خود به بررسی موضوع جنگ ترکیبی و مسائل امنیتی خواهد پرداخت. این برنامه با دعوت از حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات ابعاد مختلف مسائل امنیتی کشور را شفاف‌سازی خواهد کرد.

همچنین برنامه «بدون توقف» با رویکرد چالشی و ترکیبی با مشارکت مهمانان برنامه به سوالات و دغدغه‌ها درباره وضعیت امنیت کشور پاسخ می‌دهد.

پخش برنامه «بدون توقف» به تهیه‌کنندگی رضا غلام‌حسین نژاد و با اجرای پرهام عمرانی از دیروز ساعت ۱۷ آغاز شده و هر عصر از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

دیشب و در اولین قسمت از این برنامه با حضور وزیراطلاعات جمهوری اسلامی ایران،‌ حجت‌الاسلام خطیب از جمع‌آوری ۴۰۰ بمب که بنا بود بخشی از آنها در محرم منفجر شوند، سخن گفت.

وی در پاسخ به این سؤال که تعریف شما به عنوان وزیر اطلاعات، از وزارت اطلاعات چیست، گفت: «وزارت اطلاعات ثمره انقلاب اسلامی ماست و در آستانه چهلمین سالگرد تأسیس خودش قرار دارد، وزارت اطلاعات در سال ۶۳ بر اساس مصوبه مجلس و قانون و با ادغام نهادهای اطلاعاتی مختلف شکل گرفت و تلاش می‌کند که یک سرویس اطلاعاتی در تراز نام جمهوری اسلامی باشد و مجمو‌عه‌ای باشد که بتواند نسبت به آن چه امنیت نظام و کشور و ملت ما تأمین می‌کند، برقرار کند.»

این برنامه تا چهارشنبه ۲۲ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1494421

مهمترین اخبار ایران و جهان: