نیوز سیتی!
09 مهر 1402 - 22:11

راهیابی ۳۱ کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی به مرحله کشوری فهما

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی از راه‌یابی ۳۱ کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی به مرحله کشوری رویداد ملی فهما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محسن رضایی مدیر ستاد فهمای استان ، با اشاره به چهارمین رویداد ملی فرهنگ وهنر در استان آذربایجان غربی گفت: این رویداد در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق فعالیت‌های بچه‌های مسجدی، ارزیابی شد.

رضایی ادامه داد: چهارمین رویداد ملی فهما شامل سه شبستان فرهنگ و هنر و نوآوری است که شبستان فرهنگ شامل پنج  رواق نور، دانش، رسانه، همدلی و کتاب، شبستان هنر شامل  رواق‌های ترنج، سرود، فیلم، نمایش و قلم  بوده و شبستان نوآوری دو رواق فناوری و کارآفرینی را عهده دار است.

وی افزود: بعد از ارزیابی‌های تکمیلی ستادی و نظر کارشناسان استانی، 31 کانون استان جواز رقابت در مرحله نهایی را کسب کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی با بیان اینکه هر کانون می‌توانست سه رواق را برای ارزیابی انتخاب کند اظهارکرد: رواقی که کانون در آن بهترین عملکرد را داشت، محور ارزیابی قرار گرفت که با داوری انجام گرفته در مرحله استانی، کانون‌های فرهنگی هنری واجد شرایط مستندات خود را در سایت بچه های مسجد بارگزاری می کنند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1522165

مهمترین اخبار ایران و جهان: