نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 09:51

برپایی ۱۳ ایستگاه صلواتی سپاه در مبادی ورودی ایلام

جانشین فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) گفت: بیش از ۱۳ ایستگاه صلواتی در تمام مبادی ورودی شهر ایلام توسط سپاه جهت خدمت رسانی به زائران راه اندازی شده است.

سردار قدرت اله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به اینکه، بیش از ۱۳ ایستگاه صلواتی در تمام مبادی ورودی شهر ایلام توسط سپاه جهت خدمات رسانی به زائران راه اندازی شده است، گفت: در راستای خدمات رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی علاوه بر خدمات رسانی در این تعداد ایستگاه صلواتی، سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در پایانه مسافری برکت و همچنین پایانه شهید سلیمانی مهران به زائران خدمت می کند.

وی افزود: این نهاد امنیتی در استان به مانند سال های اخیر با توجه به اینکه در هیچ کمیته ای عضویت ندارد، به یاریگر سایر کمیته ها در همه زمینه ها فعالیت کرده و به زائران خدمت رسانی خواهد کرد. 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ادامه داد: سپاه استان ایلام به عنوان نماینده سپاه پاسداران مرکز، با همکاری سپاه دیگر استان ها در همایش بزرگ اربعین خدمات مختلفی را ارائه می دهد.

سردار کریمیان با تاکید بر اینکه، همچنین در این ایام سپاه استان های دیگر به عنوان معین استان ایلام در حال خدمات رسانی به زائران ابا عبدلله (ع) هستند، خاطر نشان کرد: مهم ترین اقدامات سپاه در حوزه های مختلفی چون اسکان، تغذیه، ترابری با استفاده از ظرفیت جوان سیر ایثار، سلامت و درمان با ایجاد بیمارستان و درمانگاه های صحرایی، ایستگاه های صلواتی و مشارکت با نیروی انتظامی و مرزبانی در تامین امنیت پایدار مرز انجام می شود. 

این مقام مسئول تصریح کرد: سپاه همچنین در غالب برنامه هایی چون تامین آب سرد، فرهنگی، ایجاد اتاق های خنک با توجه به گرمای هوا  در حال خدمت رسانی به زائران  است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470821

مهمترین اخبار ایران و جهان: