نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 22:53

کالاهای تولید ی استان زنجان مزیت رقابتی و نسبی خوبی دارند

زنجان-رئیس سازمان صمت زنجان،گفت: کالاهایی که در استان زنجان تولید می‌شود مزیت رقابتی و نسبی خوبی دارد و این کالاها باید در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه صادرات ایران به روسیه، با بیان اینکه کالاهایی که در استان زنجان تولید می‌شود مزیت رقابتی و نسبی خوبی دارد، گفت: این کالاها باید در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه باشد.

وی ابراز کرد: نمایشگاه صادرات ایران به روسیه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود که زمینه ساز همکاری‌های بلندمدت و ارائه توانمندی‌های صادراتی استان به کشور مقصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: باید تلاش کنیم در بستر نمایشگاه‌های بین المللی، کالاهایی را که توان رقابتی در آنها داریم به سمت صادرات سوق دهیم.

گلشنی فرد تاکید کرد: ارزش برگزاری هر نمایشگاه تنها به ارزش قراردادهای نمایشگاه ارزیابی نمی‌شود بلکه برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان ما دستاورد زیادی دارد که یکی از آنها ارتباط موثر و پایدار میان فعالان اقتصادی دوطرف است که منجر به همکاری گسترده و درازمدت می‌شود.

وی گفت: در سال گذشته شرکت‌های ایرانی در قالب ۱۲ فرصت نمایشگاهی در کشور روسیه حضور داشتند و امسال به دنبال این هستیم جذب هیات‌های مختلف تجاری را به کشور داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: زمانی می‌توانیم این مهم را محقق کنیم که شناخت صحیح از نیازها، سلایق و بازار کشورهای هدف داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1417165

مهمترین اخبار ایران و جهان: