نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 18:44

ووشوکار خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی پیوست

ووشوکار خراسان جنوبی که در مسابقات قهرمانی کشور به مدال نقره رقابت‌ها دست یافت به اردوی آمادگی تیم ملی پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، با دعوت فدراسیون کشورمان ورزشکار شایسته و برازنده خراسان‌جنوبی به اردوی آمادگی تیم ملی انتخابی اعزام به مسابقات آسیایی پیوست.

این اردوی تیم ملی با حضور برترین‌های ووشوی استان‌های کشور در مجموعه ورزشی ازادی تهران برگزار می‌شود دعوت شدگان با جدیدترین تاکتیک‌ها و تکنیک‌های روز این رشته ورزشی آشنا می‌شوند.

«محمد براتی» ووشوکار شایسته و خوش‌ آتیه خراسان جنوبی، با کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ بر سکوی نایب‌ قهرمانی رقابت‌ها ایستاد، از سوی فدراسیون به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شد.

وی در اردوی آمادگی تیم ملی ووشو‌ انتخابی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی خوش درخشید و با شکست رقبای قدرتمند خود نظر کادر فنی و سرمربی تیم ملی را برای پوشیدن لباس تیم ملی جلب کرد.

«براتی‌» از خراسان‌جنوبی به همراه امیر محمد بازیگر در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم رده سنی جوانان ووشوی‌ کشورمان برای اعزام به شانزدهمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی جهانی ۲۰۲۳ آمریکا انتخاب شدند.

در رقابت‌های جهانی «فورت وورث» واقع در ایالت تگزاس کشور آمریکا حدود هزار و ۵۰۰ ووشوکار برتر از ۸۰ کشور دنیا طی روزهای ۲۵ تا ۲۹ آبان ماه سال ۱۴۰۲ به رقابت می‌پردازند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1423721

مهمترین اخبار ایران و جهان: