نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 11:00

پایان فصل تاریخی برای ستاره اسپانیایی منچسترسیتی

ستاره اسپانیایی خط میانی تیم منچسترسیتی، فصل فوتبالی خود را با قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی اسپانیا با رهبری «رودریگو هرناندز» در خط میانی خود، حالا یک ستون دارد که می‌تواند به آن تکیه کند و آینده درخشان خود را با آن بسازد.

رودری که نشان‌های موثرترین بازیکن فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ ملت‌های اروپا را در ویترین افتخارات خود دارد، به یکی از بهترین بازیکنان میانی جهان تبدیل شده است.

رودری در این فصل چهار مقام قهرمانی کسب کرده است؛ سه جام با منچسترسیتی و یک جام با اسپانیا. سه‌گانه تاریخی منچسترسیتی با درخشش او و گل پیروزی‌بخش در فینال استانبول در بازی برابر اینتر به دست آمد و لاورخا هم برای اولین بار پس از یورو ۲۰۱۲، صاحب یک جام شد.

تیم ملی اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) و در دیدار نهایی لیگ ملت‌های اروپا، موفق شد در ضربات پنالتی تیم ملی کرواسی را شکست دهد و جام را به خانه ببرد.

روزنامه مارکا با تمجید از عملکرد رودری در ترکیب تیم ملی اسپانیا در ۲ بازی نیمه‌نهایی و فینال با ایتالیا و کرواسی، او را بهترین بازیکن لاروخا و «رهبر» این تیم توصیف کرده است.

رهبر جدید تیم ملی اسپانیا پس از قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا گفته است: «ما خیلی خوشحال هستیم. بازی سخت و پیچیده‌ای را پشت‌سر گذاشتیم و تجربه‌یا ارزشمند برای ما بود».

رودری با تمجید از نسل جوان تیم ملی اسپانیا می‌گوید: «این نسل به موفقیت‌های زیادی خواهد رسید. ذهنیت قوی داشتیم اما باز هم می توانیم پیشرفت کنیم. با این حال، پیروزی همیشه خوب است و ما باید آن را جشن بگیریم».

ستاره اسپانیایی پس از پشت‌‌سر گذاشتن یک فصل طاقت‌فرسا و حضور در ۵۷ مسابقه، قرار است راهی تعطیلات شود. رودری در این فصل رکورد چهار گل و هفت پاس گل از خود به جا گذاشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1295021

مهمترین اخبار ایران و جهان: