نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 12:37

خودکفایی ۱۵۰۰ خانوار مددجو استان سمنان از طریق اشتغال

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از خودکفایی یک هزار و ۵۰۰ خانواده تحت پوشش این نهاد از طریق ایجاد فرصت‌های شغلی در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ذوالفقاری پیش از ظهر یکشنبه در نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای شهر سمنان به میزبانی شورای شهر ضمن بیان اینکه کمیته امداد در سه ماه گذشته بیش از ۱۲ هزار و۵۰۰ خدمت به نیازمندان ارائه کرده است، بیان کرد: هیچ مددجویی در صف خدمت جهیزیه، اجاره‌بها، فرانشیز و هزینه بیماران صعب‌العلاج در انتظار دریافت خدمت نیست.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد از خدمات امداد به‌صورت هوشمند و برخط ارائه به نیازمندان ارائه می‌شود، بیان کرد: با راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند، نیاز به مراجعه و حضور مددجویان در دفاتر کمیته امداد نخواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته ی هزار و۵۰۰ خانوار با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی و حمایت‌های همه جانبه کمیته امداد مشغول به کار شدند، گفت: این خانوار با رسیدن به استقلال مالی در سال جاری توانمند شدند.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه تخصیص بودجه برای ارائه خدمت بر اساس نیازمددجویان است، ابراز کرد: تمام شاخص‌های مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در وضعیت رشد خوبی را نشان می‌دهد و این نشان از اعتماد و سخاوت خیران به کمیته امداد است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277121

مهمترین اخبار ایران و جهان: