نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 11:52

۸۵ واحد راکد استان سمنان به تولید بازگشتند

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه ۸۵ واحد صنعتی با مصوبات ستاد احیای واحدهای راکد، مجدداً به چرخه تولید بازگشته است، گفت: دو هزار و ۳۰۰ شغل در این ارتباط تثبیت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: این استان بیش از سه هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نموده که نسبت به جمعیت استان می‌توان گفت یکی از شاخصه‌های بارز استان است.

وی با بیان اینکه مردم استان سمنان به دلیل بصیرت و آگاهی ارزشمند موجود، همواره در تمامی برهه‌های حساس در حمایت و پشتیبانی از نظام و سیاست‌های دولت، همراه بودند، افزود: طی ۲۰ ماه گذشته یک واحد صنعتی در استان سمنان تعطیل نشده است.

استاندار سمنان بیان کرد: ۸۵ واحد صنعتی با مصوبات ستاد احیای واحدهای راکد، مجدداً به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال دو هزار و ۳۰۰ نفر فراهم شد.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان بر اساس ابلاغ وزارت کشور، در سال گذشته رتبه دوم کشور را در بحث تحقق شعار سال کسب نمود که افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد واحدهای دانش بنیان یکی از این موفقیت‌ها است، تاکید کرد: استان سمنان در حوزه تأمین کالاهای اساسی و ایجاد زمینه اشتغال کارگری برای حدود ۲۰ هزار نفر در سطح شهرک‌های صنعتی و واحدهای صنعتی و تولیدی آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه کاهش جوانی جمعیت و کمبود آب در سطح استان، به عنوان چالش‌های جدی و دغدغه اساسی و مهم ما در استان سمنان است، افزود: کمترین میزان تخلفات در حوزه دستگاه‌های اجرایی را در سطح استان داریم که نشان از پاک دستی و تدین مدیران و مردم استان سمنان دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235021

مهمترین اخبار ایران و جهان: