نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 14:20

بازگشایی ۱۶۹ راه روستایی در خراسان رضوی

مشهد ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۶۹ راه روستایی که در جریان بارش برف، کولاک و یخبندان در هفته گذشته در استان بسته شده بود با تلاش راهداران این مسیرها بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر شهامت اظهار کرد: ۱۶۹ راه روستایی که در جریان بارش برف، کولاک و یخبندان در هفته گذشته در استان بسته شده بود با تلاش راهداران این مسیرها بازگشایی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: طی روزهای گذشته نیز پنج مسیر اصلی شریانی و چهار محور اصلی غیرشریانی نیز در خراسان رضوی بازگشایی شدند.

وی گفت: در بازه زمانی ۱۹ لغایت ۲۳ دی ماه، هزار و ۳۸۲ نیروی راهداری با استفاده از ۷۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۵۰ دستگاه خودروی سنگین استیجاری، عملیات راهداری زمستانی را در جاده‌های استان انجام دادند.

شهامت ادامه داد: با استفاده از ۱۸۸ دستگاه نمک پاش مکانیزه، ۱۴۷ نمک پاش دستی و ۱۳ هزار و ۹۳۲ تن مخلوط شن و نمک، ۱۷ هزار و ۳۴۴ کیلومتر- باند از راه‌های استان برفروبی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اظهار کرد: در جریان فعالیت راهداران استان به ۳۱۶ دستگاه خودروی گرفتار در برف و یا جامانده در جاده‌های خراسان رضوی امدادرسانی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 976321

مهمترین اخبار ایران و جهان: