نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 22:26

مردم حاشیه نشین را دریابید/ بعضی مدیریت‌ها نوکری مردم است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه لازم است به مشکلات مردم حاشیه نشین رسیدگی شود، گفت: بعضی مدیریت‌ها نوکری مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر پنجشنبه مدیرکل بهزیستی کرمانشاه با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله علما در این دیدار بر رسیدگی به مشکلات معلولان تأکید و اظهار کرد: بعضی مدیریت‌ها نوکری مردم است، اما باید بدانیم این توفیق نوکری مردم عین سعادت و توفیق است، زیرا خدمت به مردم خدمت به خداوند متعال و رسول اکرم (ص) است.

وی افزود: باید به شکل جدی به حاشیه نشین های شهر توجه شود، مسؤولان مدام باید احوال آن مردم را بپرسند، زیرا اگر مشکلات حاشیه نشینان درست شود، مشکلات شهرها رفع می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با مهم دانستن رسیدگی به امور معلولان، تصریح کرد: باید به فکر معلولان و رفع مشکلات زندگی آنان بود و نباید گذاشت به جز مشکل جسمی، مشکلات دیگری داشته باشند.

همچنین در این دیدار بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار کرد: سازمان بهزیستی مسئولیت سنگینی در حمایت و مددرسانی از اقشار مختلف آسیب‌دیده و کم‌توان جامعه برعهده دارد و این نیازمند هم‌افزایی و مشارکت همه نهادهای اجتماعی و تجمیع منابع است.

وی یکی از مواردی را که در حال حاضر نیاز است همه دستگاه نسبت به آن ورود پیدا کنند، آمار نگران‌کننده اعتیاد در محلات آسیب‌زا و حاشیه‌نشین عنوان کرد و افزود: نیاز است برای حل این آسیب زیرساخت‌هایی در این محلات ایجاد شود.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه در پایان به ۹ هزار خانوار فاقد مسکن تحت پوشش بهزیستی اشاره و تصریح کرد: نیاز است در طرح ملی مسکن این نیاز نیز تأمین شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 973521

مهمترین اخبار ایران و جهان: