نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 19:58

دوره آموزشی کالابرگ الکترونیکی در چناران برگزار شد

دوره آموزشی کالابرگ الکترونیکی برای واحد های صنفی (صنف خواربار)در چناران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فارس از چناران، محمدرضا مقدم در دوره آموزشی کالابرگ الکترونیکی که در فرمانداری چناران برگزار شد، اظهار کرد: سه دهک کم درآمد از یارانه ۴۰۰ هزار تومانی و ۲ دهک ۴ و ۵ از یارانه ۳۰۰ هزار تومانی برخوردار هستند.

وی بیان کرد: کلیه یارانه بگیران می توانند با استفاده از کارت بانکی یارانه سرپرست خانوار از طرح کالابرگ الکترونیکی برخوردار شده و یک ماه زودتر از موعد واریز یارانه هر ماه نسبت به خرید کالاهای اساسی مشمول اقدام نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چناران عنوان کرد: افرادی که در دهکهای بین یک تا هفت قرار دارند علاوه بر خرید یک ماه زودتر از موعد واریز یارانه، به ازاء خرید ۲۰۰ هزار تومان از کارت یارانه ۱۲۰ هزار تومان به یارانه آنها اضافه می گردد.

مقدم شیر خام، پنیر ، ماست،مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، گوشت قرمز منجمد، برنج پر محصول، حبوبات، ماکارانی، قند و شکر را از جمله ۱۱ قلم کالای مشمول طرح کالابرگ برشمرد.

وی افزود: طرح کالابرگ الکترونیک، دو هدف اساسی را به همراه دارد؛  افزایش قدرت خرید مردم و حفظ سلامت جامعه با مصرف کالاهای دارای پروتئین همچنین اجرای این طرح، در مهار تورم و کنترل قیمتهای کالاهای اساسی موثر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چناران حضور و مشارکت واحدهای صنفی معتبر، صنف خوارابار و مواد پروتئینی را در اجرای این طرح را ضروری دانست و سهولت دسترسی مردم را در خصوص خرید کالاهای اساسی مشمول طرح، درخواست نمود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551565

مهمترین اخبار ایران و جهان: