نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 09:18

لیگ برتر بسکتبال/ دومین پیروزی ذوب‌آهن در خانه ثبت شد

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سوم لیگ برتر بسکتبال عصر روز گذشته پیگیری شد که تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان مس رفسنجان بود.

مسعود سلیمانی، محمدرضا اکبری، آرن داوودی، اصغر کاردوست، سیامک ترابی‌خواه، حسین مکاریان، مهدی مرادی‌نسب، روزبه ارغوان، علی کاشانی، شایان پورکاوه، کیارش شبانیان و جونز جمیل بازیکنان ذوب‌آهن در این دیدار بودند.

شاگردان مهران حاتمی در کوارتر نخست نسبت به حریف برتری نسبی داشتند و با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ پیروز شدند؛ ذوب‌آهن در کوارتر دوم اما با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ شکست خورد تا نیمه نخست با تساوی در عدد ۳۷ به پایان برسد.

در کوارتر سوم سبزپوشان با نتیجه ۲۳ بر ۱۶ به برتری رسیدند و در کوارتر چهارم این ذوب‌آهن بود که برتری خود را به حریف دیکته کرد و در پایان با نتیجه ۸۱ بر ۶۷ مس رفسنجان را شکست داد.

به این ترتیب ذوب‌آهن دومین پیروزی خود در لیگ برتر را به دست آورد و با ۵ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت؛ در جدول لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان و طبیعت به ترتیب اول تا سوم هستند.

با همکاری بازیکنان نتیجه دلخواه را گرفتیم

مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از این دیدار اظهار داشت: بازی بالا و پایین زیادی داشت، بازیکنانم در این بازی زحمات زیادی کشیدند، به خصوص در کوارتر سوم و چهارم بازی را به خوبی کنترل کرده و نبض بازی را در دست گرفتیم.

وی ادامه داد: قبل از شروع لیگ در همه بازی‌های تدارکاتی که انجام دادیم، با حضور هر دو گارد رأس تیم بازی کردیم اما با شروع لیگ هر دو گارد رأس ما مصدوم شدند و مجبور هستیم بدون حضور آن‌ها بازی کنیم؛ بازیکنان برای بازی کردن در پست‌های مختلف با مشکل مواجه هستند، البته این امر طبیعی است و به آن‌ها حق می‌دهم، همین امر باعث شده تا عملکرد تیم نوسان داشته باشد.

حاتمی تصریح کرد: در اواخر کوارتر سوم و چهارم این بازی با حضور گارد رأس خوبی که داریم، بازی را کنترل کرده و با همکاری خوب بچه‌ها موفق شدیم نتیجه دلخواه را به دست آوریم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن یادآور شد: مس رفسنجان تیم بزرگی است که با کادر فنی که در اختیار دارد و بازیکنانی که به خدمت گرفته، کاملا متحول شده و می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود و خوشحالیم که این بازی را به سود خودمان تمام کردیم.

وی در مورد بازی هفته آینده گفت: امسال هیچ بازی آسانی وجود ندارد و همان طور که می‌بینید، هیچ تیمی در جدول بدون باخت باقی نمی‌ماند؛ مس کرمان تیم سرسختی است و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که پیروز شویم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564021

مهمترین اخبار ایران و جهان: