نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 14:45

جشن خودکفایی ۲ هزار مددجو در البرز برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان البرز گفت: جشن توانمندسازی و خودکفایی ۲۰۰۰ مددجوی مورد حمایت و تجلیل از کارآفرینان طرح‌های خودکفایی و یاوران اشتغال در استان البرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا البرزی،‌ مدیر کل کمیته امداد استان البرز، با بیان اینکه این مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل از سوی این نهاد حمایتی در عرصه اقتصادی خودکفا شده‌اند، گفت: طی ۹ ماهه ابتدای سال جاری ۲۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان به سه هزار و ۵۸۳ نفر تسهیلات اشتغال اعطا شده است.

وی افزود: جشن خودکفایی ۲ هزار خانواده مورد حمایت کمیته امداد استان البرز که طی ۲ سال اخیر از کمیته امداد وام گرفته اند یکشنبه ۲۴ دی ماه، با حضور جناب آقای بختیاری ریاست محترم کمیته امداد کشور، مسؤولین کشوری و استانی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه این مراسم در قالب جشن بلندای همت برگزار می شد، گفت: در این برنامه از کارآفرینان و مجریان طرح‌های اشتغال استان تجلیل به عمل می‌آید.

البرزی بابیان اینکه توانمند سازی از اهداف اصلی این نهاد می‌باشد و به ایجاد فرصت‌های شغلی طی چند سال اخیر توجه ویژه ای شده است، گفت: علاوه بر تسهیلات اشتغال به آموزش، کاریابی و طرح راهبران شغلی نیز توجه دارد و در این زمینه ها نیز توفیقات خوبی کسب شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634365

مهمترین اخبار ایران و جهان: