نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 13:53

راه دسترسی پیست اسکی آلوارس تا فردا ظهر بازگشایی می‌شود+ فیلم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: هم‌اکنون راهداران در حال تلاش برای بازگشایی جاده درسترسی به پیست اسکی آلوارس هستند که تلاش می‌شود تا فردا ظهر این راه بازگشایی شود.

کلیم‌اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: ۴ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی با ۱۰ نفر نیروی انسانی در حال تلاش برای بازگشایی مسیر دسترسی پیست اسکی آلوارس هستند.

وی افزود: با توجه به حجم برف موجود در این مسیر که در برخی مناطق تا ۲ متر نیز رسیده است، تلاش می‌شود تا فردا ظهر این مسیر بازگشایی شود.

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تشریح کرد: راهداری اردبیل در جهت توسعه ورزش‌های زمستانی و گردشگری زمستانی نسبت به بازگشایی این مسیر اقدام می‌کند و هر ساله شاهد تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر گردشگری و ورزشی هستیم.

وثوقی در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی استان نیز بیان کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد اما هم‌چنان توصیه می‌شود تا در صورت ضرورت تردد از جاده‌های استان رانندگان حتما زنجیر چرخ و سایر لوازم زمستانی را به همراه داشته باشند.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653321

مهمترین اخبار ایران و جهان: