نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 21:53

عزت و قدرت ایران با شهادت سردار سلیمانی بیشتر از پیش شد

فرماندار شهرستان قائمشهر گفت: نگاه همه مسلمانان در بحث فلسطین به ایران و این نشان دهنده عزت و قدرت ایران در دنیا است و شهادت سردار سلیمانی این عزت و قدرت را بیشتر از قبل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، جواد مولایی قرا شامگاه امروز در جلسه شورای اداری شهرستان در ابتدا حمله ددمنشانه رژیم غاصب،  جعلی و کودک کش اسرائیل به غزه و فلسطین را محکوم و اظهار کرد: مردم فلسطین با امکانات به ظاهر اندک ولی با اراده فولادین چندین سال در مقابل صهیونیست و ایادی وابسته به آن مقاومت کرده اند و آنها را به زانو درآوردند.

وی در ادامه به فرارسیدن سالگرد شهادت سردار دلها،  شهید سلیمانی و شهادت همرزمش شهید سید رضی اشاره کرد و افزود:  شهید سلیمانی مسیری را در دنیا به عنوان مسیر مقاومت در کشورهای عراق، سوریه، فلسطین و یمن شکل داد و این مسیر همچنان ادامه دارد.

فرماندار شهرستان قائمشهر تصریح کرد:  در برهه‌های مختلف،  دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب و نظام هستند اما ایران با پرچم داری رهبر معظم انقلاب همچنان به عنوان محور اصلی مقاومت در منطقه قدرت نمایی می کند و نگاه همه مسلمانان در بحث فلسطین به ایران و این نشان دهنده عزت و قدرت ایران در دنیا است و شهادت سردار سلیمانی این قدرت را بیشتر از قبل کرد.

مولایی در بخش دیگر سخنانش گریزی به حماسه 9 دی زد و با بیان اینکه در تاریخ به تعدد از این اتفاقات رخ داده است و به نوعی امتحان الهی محسوب می‌شود،  اظهار کرد: امیدواریم در این غبارهای سیاسی و فتنه خداوند همانند همیشه یاریگر ما باشد تا در مسیر درست حرکت کنیم و شرمنده خون شهدا نباشیم.

وی تصریح کرد: امسال،  سال انتخابات است و به عقیده بنده، انتخابات خودباوری،  مردم باوری و خداباوری و مظهر مشارکت مردم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائمشهر  انتخابات را  جشن بزرگ سیاسی در کشور برشمرد و افزود:  از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز،  روز انتخابات برای ما روز حساسی است چرا که دشمن از ابتدای این جریان در صدد تضعیف ما بود و امیدواریم با کمک هم و مشارکت بالا،  رقابت سالم و در امنیت کامل،  برگزار کنیم.

وی خطاب به رؤسای ادارات گفت: سهم ما در مقابل مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی،  خدمت صادقانه است و قرار نیست با مشکلاتی که چندسال پیش به دلیل کم کاری دیگران و با قول‌های بدون کارشناسی به وجود آمد، انرژی منفی را بیشتر کنیم،  بلکه باید با کار شبانه روزی بذر امید را در دل و جان مردم پرورش دهیم.

مولایی‌قرا به همدلی و وفاق در شهرستان اشاره کرد و افزود:  در حال حاضر کشور به کارگاه عمرانی تبدیل شده و شهرستان ما هم باید حول این محور حرکت کند.
فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه نگاه دولت این است که فاصله بین شهر و روستا را کم کنیم،  اظهار کرد:  از ۱۱۱ روستای شهرستان، در  ۶۰ روستا دربحث بنیاد مسکن کارهای خوبی در حال انجام و در دهه فجر هم مانند هفته دولت دست شهرستان پر است.

وی در بخش دیگر از سخنانش به قیمت مرغ اشاره کرد و ادامه داد: قیت فعلی مرغ مردم را آزار می‌دهد و از همه اعضای کارگروه تنظیم بازار خواست تا تلاش مضاعف داشته باشند.

این مسؤول در پایان خطاب به جهاد کشاورزی شهرستان گفت باید  صفر تا صد  جوجه ریزی و تخلیه مرغداری‌ها را پیگیر باشند و این گونه نشود که با توجه به بالا رفتن قیمت مرغ،  مرغداران از مسیر دیگری بخواهند مرغ ها را به بازار عرضه کنند و اگر این محصول با قیمت مصوب به بازار نیاید،  همه ما مسؤول هستیم.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621221

مهمترین اخبار ایران و جهان: