نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 23:20

حجت‌الاسلام رحیمیان: در عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی هیمنه اسرائیل به کلی نابود شد

مؤسس جمعیت دفاع از فلسطین، گفت: در عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی، هیمنه اسرائیل به کلی نابود شد و این اقدامات ظالمانه آن‌ها علیه ملت فلسطین به دلیل این شکست بزرگ است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان مؤسس جمعیت دفاع از فلسطین تجمع «غزه؛ مظلوم مقتدر» با محکومیت اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، گفت: این رژیم غاصب زنان و کوکان مظلوم را به شهادت رسانده و ما از این اقدام ظالمانه دلمان خون است.

وی با بیان اینکه جمعیت مظلوم غزه از هر جهت در زندان‌ها هستند و دشمن با سلاح‌های ضدانسانی آن‌ها را به خاک و خون می‌کشد، افزود: ما نمی‌توانیم تصور کنیم که در این امنیت باشیم و وضعیت آن زنان و کودکان مظلوم، در آن شرایط سخت و فجیع باشد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه، اظهار کرد: مردم مقاوم غزه با وجود این سختی‌ها و ظلم‌ها، مقاومت می‌کنند و در نهایت نیز به یاری خداوند متعال پیروز خواهند شد.

حجت‌الاسلام رحیمیان در پایان تأکید کرد: در عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی، هیمنه اسرائیل به کلی نابود شد و این اقدامات ظالمانه آن‌ها علیه ملت فلسطین به دلیل این شکست بزرگ است.

جراره: فرصت جهادی که در دفاع مقدس مهیا بود، اکنون نیست

همچنین ابوالقاسم جراره دبیرکل شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در تجمع غزه؛ مظلوم مقتدر، گفت: باور همه ما این است که باید از مظلومان عالم دفاع کنیم.

وی افزود: بیش از ۷۰ سال است که مردم فلسطین زیر ضربات دشمن دست و پا می‌زنند.  

دبیرکل  شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: فرصت جهادی که در دفاع مقدس مهیا بود، اکنون نیست، اما امروز با سلاح دعا و جهاد معنوی باید از مظلومیت فلسطین حمایت و جهاد کنیم.

ایزدخواه: فلسطین خط بطلان نهایی را بر تمدن غربی تثبیت می‌کند

همچنین ایزدخواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در این مراسم، طی سخنانی، گفت: ایستادگی طولانی‌مدت یک جامعه کوچک و محروم از هرگونه امکانات، امری تصادفی نیست.

وی افزود: امروز مبهوت قدرت ایمان و شناخت و اجتماعی ساکنین غزه هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: امروز تربیت دینی مردم غزه، الهام‌بخش شده و به زودی شاهد شکوفایی این موضوع در تمام عرصه‌های سخت و نرم خواهیم بود.

ایزدخواه افزود: اگر ملت مظلوم فلسطین در بزرگترین زندان باز جهان با دست خالی می‌تواند ایستادگی کند و در مقابل وحشی‌گری‌های چنگیزی و هیتلری رژیم شکست دیده اسرائیل میدان را خالی نکند و در زیر بمباران، پیام استقامت صادر کند، چرا دیگر کشورها نتوانند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: امروز بزرگترین ایثار مردم غزه نه فقط در گذشتن از جان و خانمان است، بلکه بالاتر، هویت الگوی اسلام سیاسی مقاوم است.

ایزدخواه‌ با بیان اینکه به جایگاه آخرالزمانی این قوم خط‌شکن غبطه می‌خوریم، افزود: از عمق ایمان و ایستادگی و امید و روشن‌بینی آن‌ها تعجب نیز می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس پایان خاطرنشان کرد: خط نوین تمدن اسلامی از میان همین مقاومت خواهد جوشید و فلسطین خط بطلان نهایی را بر تمدن غربی تثبیت می‌کند.

رسایی: عملیات طوفان‌الاقصی سبب اتحاد تمام ملت‌های آزاده جهان شد

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی نیز در پایان این تجمع با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز طوفان‌الاقصی توسط جبهه‌های مقاومت، گفت: عملیات طوفان‌الاقصی سبب اتحاد نه تنها مسلمانان، بلکه تمام ملت‌های آزاده جهان شد.

وی افزود: در عملیات طوفان‌الاقصی شاهد آن بودیم که چندین فرمانده رژیم غاصب صهیونیستی در خواب به اسارت مجاهدان فلسطینی در آمدند.

رسایی با اشاره به جنایات رژیم غاصب علیه مردم مظلوم فلسطین، گفت: ما می‌بینیم تمام مردم دنیا در حمایت از ملت مجاهد فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروز هزاران زن و کودک مظلوم در غزه به شهادت می‌رسند، اما رسانه‌های غربی و مدعیان آزادی در برابر این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554702

مهمترین اخبار ایران و جهان: