نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 19:29

کام شیرین مردم شرق مازندران با احداث پل سد گلورد و منطقه آزاد تجاری بندرامیرآباد

فرماندار بهشهر گفت: در دولت سیزدهم دو کار بزرگ در شرق مازندران اجرایی شد و کام مردم شرق مازندران با احداث پل سد گلورد و منطقه آزاد تجاری بندرامیرآباد شیرین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر،  علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر عصر امروز در جلسه شورای اداری در مهدیه خلیل شهر اظهار کرد: سطح و تراز جلسات توسط مدیران با حضور به موقع و حضور شخص مدیر در جلسات و سقف بندی جلسات رعایت شود. 

وی افزود: در یک ماه گذشته سیل بهشهر را پشت سر گذاشتیم که قدردانی دارم از دستگاه های اجرایی و لایروبی ها با قوت انجام شد که تشکر دارم و در دستور کار باشد.

فرماندار بهشهر با تاکید بر پیگیری تخصیص اعتبارات و مصوبات دولت و ریاست جمهوری یادآور شد: پیگیری مصوبات باید با قوت در دستور کار باشد و تنها به نامه اکتفا نشود بلکه باید عملیاتی وارد و به تکلیف عمل کنیم و مدیران فقط ناظر نباشند.

میرزایی گفت: سوخت زمستان و سوخت جایگزین توسط دستگاه‌ها در دستور کار بوده و شرکت نفت پای کار باشد.

وی افزود: پیگیری گشت های مشترک تنظیم بازار با قوت در دستور کار باشد.

نماینده دولت در بهشهر با اشاره به اطلاع رسانی دستگاه‌ها در مورد عملکرد دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: در این راستا باید عملکردها برای مردم اطلاع رسانی شود و با توجه به پیش رو بودن دهه فجر از هم اکنون کتابچه خدمات دو ساله دولت اطلاع رسانی شود.

میرزایی گفت: پروژه های بزرگی در منطقه در دست انجام است که تکمیل پل سد گلورد، عرشه در حال نصب است که بزرگترین خدمت بوده که کام مردم شرق مازندران را شیرین می کند.

وی با اعلام اینکه در دولت سیزدهم دو کار و پروژه مهم در شرق مازندران اجرایی شد، اظهار کرد: احداث و تکمیل سد گلورد که پل سد گلورد با طول ۲۷۲ متر پل زیر قوسی است که در کشور بی بدیل است و همچنین بیش از ۸۲۰ میلیارد تومان از بیش از یک‌میلیارد تومان اعتبار پل سد گلورد در دولت سیزدهم بوده‌است و همچنین تصویب منطقه آزاد تجاری در بندرامیرآباد از دیگر کارهای مهم دولت سیزدهم در شرق مازندران بود که به همت نمایندگان‌مجلس و استاندار مازندران و دولت اجرایی شد.

فرماندار بهشهر گفت: سه شنبه های مردمی جدی گرفته شود و مدیران در محل کار حاضر و جوابگو باشند و همچنین بانک‌ها کمک کار طرح های اقتصادی و تولیدی در ارائه وام ها باشند.

میرزایی افزود: از مدیریت یکپارچه میانکاله در مازندران حمایت می کنیم و بداخلاقی برخی مدیران نباید موجب شود که سست شویم بلکه باید حمایت قاطع از ماموران محیط زیست و محیط بان شود.
وی یادآور شد: از سرمایه‌گذاران حمایت می کنیم و با قوت در دستور کار است تا سرمایه‌گذاران‌خارجی در بهشهر سرمایه‌گذاری کنند.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر، ارزش بزرگی برای بهشهر است و شاهد تحول بزرگ در مدیریت جدید هستیم و امیدواریم همه ما کمک‌کار این دانشگاه برای توسعه شهرستان باشیم و صاحبان اصلی و خیران وارد کار شده و کمک کار باشند.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602946

مهمترین اخبار ایران و جهان: