نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 18:32

الهامی: بازیکنان ما در چندنوبت چمن را شوت کردند!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه خانگی گل گهر پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی پس از شکست مس رفسنجان در دربی کرمان، اظهار داشت: از گروه داوری تشکر می‌کنم که فوق العاده بودند. دستشان درد نکند. به تیم خوب گل گهر و مجموعه ان‌ها بابت این برد تبریک می‌گویم. گوارای وجودشان، 10 دقیقه‌ای را از دست دادیم که شرایط به گونه‌ای رقم خورد که فکرش را نمی‌کردیم.

وی افزود: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. یکی دو موقعیت خوب را قبل از گل اول حریف داشتیم که نشد استفاده کنیم. توپ‌های آن‌ها در یک زمان 10دقیقه‌ای تبدیل به گل شد. نیمه دوم هم هرچه فشار آوردیم، با دفاع لایه به لایه و شرایط بد زمین نتوانستیم. بچه‌های ما در چند نوبت در تصمیم گیری آخر چمن را شوت کردند! آن کیفیتی که بتوانیم بازی کنیم را نداشت. چمن بلند بود. 

سرمربی مس رفسنجان گفت: بازیکنان حریف به خاطر بازی‌هایی که کرده بودند با این شرایط خودشان را  وفق داده بودند. بچه‌های ما واقعا بین دو نیمه کفش‌هایشان را هم عوض کردند. بازهم به آن‌ها تبریک می‌گویم. این هم یک روی فوتبال است. دنیا به آخر نرسیده است. دو تیم فوتبال خوب برای استان کرمان هستند. بازی‌ها ادامه دارد و هر 2 تیم ان‌شاالله در ادامه راه موفق باشند.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567402

مهمترین اخبار ایران و جهان: