نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 22:46

دستگیری عامل اصلی سرقت مسلحانه از طلافروشی در گوگان آذربایجان شرقی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری عامل اصلی سرقت از یک زرگری در بخش گوگان شهرستان آذرشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، هاشم شعفی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته  یک طلافروشی در بخش گوگان شهرستان آذرشهر که تا دیر وقت مشغول فعالیت بوده متاسفانه ۳سارق با استفاده از خلوتی محل وارد مغازه طلافروشی شده و  مقداری طلا سرقت و با یک خودرو از محل متواری می شوند.

وی افزود: به محض دریافت خبر و حسب دستور سردار فرمانده انتظامی استان اکیپی از کارآگاهان مجرب جهت بررسی موضوع تشکیل و  در کمترین زمان در محل حادثه حضور یافته و تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز می‌کند.

 شعفی تصریح کرد: ماموران با حضور بموقع و بررسی های علمی  فنی  پلیسی عامل اصلی سرقت را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت در یکی از شهرستان های استان دستگیر و از وی مقادیری طلاهای سرقتی و  خودرو استفاده شده در ارتکاب سرقت را کشف کردند.

سخنگوی انتظامی استان با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری دو همدست سارق  بصورت ویژه ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد،خاطر نشان کرد: اصناف بویژه صنوف زرگران با رعایت نکات ایمنی  توصیه های پلیس را جدی گرفته و شروع و اتمام فعالیت صنوف مربوطه بموقع صورت گیرد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604302

مهمترین اخبار ایران و جهان: