نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 13:55

خبرهای خوبی در حوزه اشتغال و افزایش درآمد مردم در راه است

استاندار لرستان گفت: بسته‌های خوبی در راستای ایجاد شغل و افزایش درآمد در نظر گرفته شده است که با اخذ مجوزهای لازم، به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار امروز ظهر امروز در کارگروه شعار سال با اشاره به علل تورم در استان از جمله حمل و نقل، درآمد خانوارها، نبود شغل پایدار، قاچاق کالا، مسکن و موارد زیرساختی، اظهار کرد: در عین حال در حوزه سرمایه‌گذاری کارهای خوبی انجام شده است، به‌عنوان نمونه سال گذشته در استان بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دولتی در استان صورت گرفته است، آورده بخش خصوصی نیز دو برابر سرمایه‌گذاری دولتی بوده که رقم قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه در بحث تورم از ۵۳ قلم که آمارگیری شده است، قیمت ۴۶ قلم از میانگین کشوری پایین‌تر است، گفت: قیمت چند قلم مانند برنج محلی، شیر پاستوریزه، موز، روغن، انار و شیر خشک در استان از میانگین کشوری بالاتر است.

استاندار لرستان تاکید کرد: آمارگیری در خصوص نرخ کالاها در استان باید در راستای مقابله با گران‌فروشی باشد.

زیویار با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته شعار سال، گفت: قبل از تشکیل این جلسه کمیته و کارگروهی به ریاست معاون اقتصادی و با حضور جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و دیگر متولیان راه‌اندازی و موارد مربوط به آمار تورم تحلیل و بررسی شود.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای کاهش تورم در استان، اظهار کرد: بسته‌های خوبی در راستای ایجاد شغل و افزایش درآمد در نظر گرفته شده است که با اخذ مجوزهای لازم به اطلاع مردم خواهد رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536046

مهمترین اخبار ایران و جهان: