نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 12:35

بهسازی ۷۰ حلقه چاه برای رفع تنش آبی در مازندران

ساری- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اقدامات برای رفع تنش آبی در تابستان گفت: ۷۰ حلقه چاه آب در استان بهسازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های آبرسانی مرکز استان اظهار داشت: مازندران در واقع شهری ملی است که در طول سال پذیرایی بسیاری از مسافران است بنابراین برای رفع عقب ماندگی‌های موجود باید نگاه ویژه ای به این استان صورت گیرد.

برارزاده ادامه داد: در ایام عید در پیک مسافر، ۲۰ میلیون نفر را با کمترین چالش خدمت رسانی کردیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در رفع تنش آبی در فصل تابستان افزود: به همین منظور عملیاتی شامل بهسازی ۷۰ حلقه چاه، اصلاح و توسعه بیش از ۶۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی، تعویض الکتروپمپ ها، نصب و راه اندازی دیزل ژنراتورها و.... درحال انجام است.

مدیرعامل آبفا مازندران به ظرفیت جی آی اس در بحث مدیریت دارایی اشاره و تصریح کرد: این حوزه در ثبت دارایی‌ها و ظرفیت تجهیزات نقش مؤثری دارد.

طباطبایی مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آبفا کشور نیز با بیان اینکه از منابع، فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود باید نهایت استفاده را برد افزود: از طریق مدیریت دارایی می‌توان به توسعه پایدار و بهبود مستمر دست یافت.

وی، شناخت چالش‌ها و ریسک‌ها، تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها و ارائه خدمات پایدار را از مهمترین مزایای داشتن مدیریت دارایی عنوان و تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف سازمانی یک مدیرعامل، استقرار مدیریت دارایی در زیرمجموعه خود است.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در شرکت آبفا مازندران و نگاه مدیرعامل شرکت در زمینه استقرار مدیریت دارایی گفت: بهسازی و بازسازی تجهیزات و تأسیسات در واقع نوعی مدیریت دارایی است که در مازندران به خوبی انجام شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1423090

مهمترین اخبار ایران و جهان: