نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 16:23

خبرنگاران مردم را برای حضور حماسی در انتخابات دعوت کنند

دامغان- امام جمعه دامغان با بیان اینکه دشمنان در حال القای حس دوری مردم از صندوق رای هستند، گفت: خبرنگاران مردم را برای حضور حماسی در انتخابات دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در دیدار با خبرنگاران دامغانی به میزبانی دفتر خود همزمان با ظهر چهارشنبه ضمن بیان اینکه امروزه در جنگ رسانه‌ای هستیم، ابراز کرد: خبرنگاران نه تنها سرباز بلکه افسران و فرماندهان عرصه جنگ نرم هستند که در خط مقدم ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امید آفرینی در جامعه یکی از مطالبات ما در خبرنگاران است، گفت: مشکلات اقتصادی و فتنه‌های دشمنان و به خصوص ناامیدی که از رسانه‌های معاند توسط دشمنان پمپاژ می‌شود، نیاز به خنثی سازی دارد.

نقش آفرینی مهم خبرنگاران

امام جمعه دامغان با بیان اینکه خبرنگاران باید درست نقطه مقابل این پمپاژ ناامیدی در جامعه حرکت کنند و امید آفرینی را در جامعه ترویج دهند، گفت: باید مردم را با دستاوردهای نظام اسلامی ایران آشنا کرد.

رستمیان با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در سال جاری، بیان کرد: خبرنگاران می‌توانند هم در معرفی برنامه‌ها و نامزدها و شناساندن ظرفیت‌های افراد و هم در عرصه دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در حال القای دوری از صندوق رأی است، افزود: خبرنگاران باید تلاش کنند ضرورت حضور با شکوه و حماسی مردم در انتخابات را تبیین کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434090

مهمترین اخبار ایران و جهان: