نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 14:36

افتتاح ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه بهداشتی طی هفته سلامت در گلستان

گرگان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: طی هفته سلامت ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه بهداشتی و درمانی در سراسر گلستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر سعید گل فیروزی روز شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ سلامت در دبستان دخترانه "حسین رجبی‌استرآبادی" گرگان اظهار کرد: اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی با محوریت سلامت و بهداشت مدارس در تمام فصول سال به طور مستمر ادامه دارد، اما در هفته سلامت این فعالیت‌ها پررنگ‌تر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان افزود: امسال در هفته سلامت ۷۰۰ میلیارد ریال طرح و پروژه در حوزه بهداشت و درمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: دانش‌آموزان نیروی کار و مدیران تأثیرگذار آینده ایران خواهند بود که این رشد و بالندگی باید با سلامت و تندرستی همراه باشد.

گل‌فیروزی افزود: همچنین در این ایام شاهد آغاز عملیات اجرایی هشت مرکز جامع سلامت شهری و روستایی و چهار خانه بهداشت در نقاط مختلف این استان خواهیم بود.

در این مراسم، سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1175790

مهمترین اخبار ایران و جهان: