نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 12:09

۷۶۹ پروژه هم‌زمان با دهه فجر در استان سمنان افتتاح می‌شود

استاندار سمنان گفت: ۷۶۹ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان هم‌زمان با دهه فجر در این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۷۶۹ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان هم‌زمان با دهه فجر در استان سمنان افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: ۶۷۹ پروژه عمرانی استان سمنان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۴ میلیارد تومان و ۹۰ پروژه اقتصادی این استان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان آماده افتتاح در دهه فجر است.

استاندار سمنان با اشاره به پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به تفکیک شهرستان‌ها بیان کرد: ۱۰۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان مربوط به شهرستان سمنان، ۱۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷۶ میلیارد تومان مربوط به شهرستان میامی و ۱۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴۹ میلیارد تومان مربوط به شهرستان شاهرود است.

هاشمی عنوان کرد: همچنین ۹۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۶ میلیارد تومان در شهرستان دامغان، ۱۰۶ پروژه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۲۴۷ میلیارد تومان در شهرستان گرمسار و ۸۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۵ میلیارد تومان در شهرستان مهدی‌شهر بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان نیز در شهرستان سرخه و ۲۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷۸ میلیارد تومان در شهرستان آرادان آماده افتتاح در دهه مبارک فجر است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ۱۱ پروژه عمرانی و اقتصادی هم استانی است که با ۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654290

مهمترین اخبار ایران و جهان: