نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 18:37

اهمیت حضور در انتخابات باید برای مردم تبیین شود

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این مهم باید برای باید مردم تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان بعد از ظهر امروز در جلسه قرارگاه جهاد تبیین با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: نمایندگان مجلس به لحاظ اینکه بیشتر در بین مردم حضور دارند و از نزدیک دغدغه‌های مردم را به‌خوبی می‌شناسند، شایسته است مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه نمایندگان مجلس در مفهوم مردم‌سالاری بیشترین نزدیکی را با تغییروتحول استان دارند و به دلیل ارتباط‌گیری با ساختار بالادستی می‌توانند امکانات خوبی را برای استان دریافت کنند، افزود: انتخاب آگاهانه و انتخاب اصلح‌ترین فرد دراین‌خصوص باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشراف به مسائل ریزودرشت زندگی مردم می‌توانند تصمیمات خوبی را در راستای رفع مشکلات جامعه اتخاذ کنند، افزود: بنابراین مردم برای انتخاب نماینده خود در مجلس باید پای صندوق رای حاضر شوند.

افشارچی با بیان اینکه برای جهاد تبیین در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به‌صورت عقلی و منطقی عملکرد، گفت: انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی اثرگذاری بالایی در حوزه‌های مختلف زندگی مردم دارد و باید به این موضوع توجه کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این مهم باید برای مردم تبیین شود.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643890

مهمترین اخبار ایران و جهان: