نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 19:58

آغاز امتحانات نهایی با شرکت ۲۸ هزار دانش‌آموز لرستانی

خرم‌آباد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از آغاز امتحانات نهایی با شرکت ۲۸ هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز پایه دوازدهم این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امتحانات نهایی از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد هماهنگ با سراسر کشور برای دانش آموزان پایه دوازدهم برگزار می‌شود، در لرستان ۲۸ هزار ۳۵۰ دانش آموز پایه دوازدهم داریم که در ۱۷۹ حوزه در سراسر استان امتحان خود را برگزار می‌کنند.

وی گفت: خوشبختانه با همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها شرایط برای برگزاری امتحانات نهایی فراهم است و در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و دانش آموزان با اطمینان خاطر و در کمال آرامش در امتحانات شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، افزود: امتحانات امسال به صورت الکترونیکی تصحیح خواهد شد؛ یعنی، بعد از اینکه دانش آموز پاسخ برگ را تحویل رئیس حوزه بدهد بلافاصله در محل حوزه امتحانی و یا حوزه تصحیح با اسکنرهای پرسرعتی که تهیه شده اسکن می‌شود و در سامانه بارگذاری می‌شود و توسط معلمانی به غیر از معلمان استان بومی تصحیح خواهند شد، آنچه که مهم است دانش آموزان عزیز ما بدانند اینکه شروع امتحان هفت و ۳۰ دقیقه است و چون فرایند احراز هویت الکترونیکی است دانش آموزان لازم است قبل از ساعت هفت در محل حوزه حضور داشته باشند و کارت ورود به جلسه همراه داشته باشند.

عزتی، گفت: دانش آموزان پاسخگویی به سوالات را در پاسخ برگ‌ها انجام دهند، چون پاسخ برگ‌ها شخصی سازی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1228702

مهمترین اخبار ایران و جهان: