نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 22:43

حماس: هزینه حماقت دشمن صهیونیستی، بسیار سنگین خواهد بود

سخنگویان جنبشهای جهاد اسلامی و حماس فلسطین با اشاره به پاسخ حتمی به جنایت اخیر صهیونیست‌ها، تأکید کردند که هزینه این حماقت، برای تل‌آویو بسیار سنگین خواهد بود.

به گزارش گرو بین‌الملل خبرگزاری فارس، عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس در واکنش به جنایت جدید صهیونیستها علیه جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که شهدای جهاد اسلامی، شهدای همه ملت فلسطین هستند و فقط متعلق به این جنبش نیستند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه در یک حمله‌ غافگلیرانه تحت عنوان «سپر و پیکان» مناطق مختلفی از نوار غزه را هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد در این حمله ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر از جمله چند زن و کودک مجروح شدند. رژیم صهیونیستی در این حمله سه فرمانده جنبش جهاد اسلامی و همسران و تعدادی از کودکان آن‌ها را به شهادت رساند.

القانوع همچنین گفت: شرط‌بندیهای صهیونیستها در جنگ با یک گروه از مقاومت فلسطین، محکوم به شکست است؛ زیرا هر کس که به شهادت می‌رسد، شهید همه ملت فلسطین است و گروههای مقاومت در برابر این دشمن، متحد هستند.

سخنگوی حماس تصریح کرد: هزینه حماقت دشمن صهیونیستی، بسیار سنگین خواهد بود. مقاومت فلسطین با حکمت و اقتدار، این جنگ را اداره خواهد کرد و به این تجاوز پاسخ خواهد داد.

وی با اشاره به شکست تلاشهای صهیونیستها در ایجاد اختلاف بین گروههای مقاومت، خاطر نشان کرد، چنین اقداماتی «باعث نخواهد شد تصویر بحران زده کابینه اسرائیل، ترمیم شود. اتاق عملیات گروههای مقاومت هم در حال بررسی راههای پاسخ به این تجاوز است.

این مقام حماس در پایان به رژیم صهیونیستی این گونه هشدار داد: با ترور فرماندهان سرایا القدس، ارزیابی اشتباهی داشتید. ما در مقاومت فلسطین به خوبی از انگیزه این تجاوز آگاه بودیم و برای دفاع از ملت و خاک فلسطین، حاضریم.

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم شامگاه امروز تأکید کرد که دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان مقاومت فلسطین در تلاش است مانع از گسترش مقاومت به خارج از خاک این کشور شود.

سلمی به پایگاه خبری العهد لبنان گفت: این ترور باعث نخواهد شد که دشمن صهیونیستی بتواند قواعد درگیری جدیدی به وجود آورد. مقاومت آن گونه که مناسب بداند، به صورت قاطع و در میدان، به این تجاوز پاسخ خواهد داد. این مقاومت است که ساعت صفر و اهداف را تعیین خواهد کرد.

سلمی همچنین  تأکید کرد که ترور باعث نخواهد شد، مقاومت از اهداف خود دست بردارد و دشمن صهیونیستی هم نخواهد توانست پرچم مقاومت را پایین بکشد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1201302

مهمترین اخبار ایران و جهان: