نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 19:04

همایش بین‌المللی «اربعین و سربازان مقاومت» در کرمان برگزار می‌شود

کرمان - همایش بین المللی اربعین و سربازان مقاومت با انتشار فراخوان از تمام پژوهشگران و اصحاب فرهنگ و هنر، برای حضور در این رخداد علمی و فرهنگی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد مرکزی همایش بین المللی اربعین و سربازان مقاومت ظهر شنبه در محل سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی سپهبد شهید سلیمانی با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و اجرایی مرتبط برگزار شد.

دبیر همایش بین المللی اربعین و سربازان مقاومت در این نشست، با اشاره به ضرورت اشاعه فرهنگ راهپیمایی اربعین و جانفشانی‌های سربازان و شهدای جبهه مقاومت اسلامی در جهان گفت: پنجم اسفند ماه سال جاری، آخرین مهلت ارسال مقالات برای شرکت در این همایش است و تا پایان اسفندماه امسال، نتایج نهایی مقالات پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

علیرضا منظری توکلی افزود: پژوهشگران و علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از محورها، شرایط و ارسال آثار به این همایش بین المللی می‌توانند به نشانی اینترنتی https://aickerman.ir مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار ارزشمند خود در زمینه‌های دل‌نوشته، خاطره، داستان، عکس و فیلم از پیاده‌روی اربعین را برای ارائه در بخش‌های جنبی به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

این همایش توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه‌های علوم پزشکی، پیام نور، فرهنگیان و دانشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته کرمان در روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1293502

مهمترین اخبار ایران و جهان: