نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 10:14

واکنش به عدم تمدید قرارداد؛‌ پاری‌سن‌ژرمن آماده فروش امباپه

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از تصمیم ستاره فرانسوی‌اش مبنی بر جدایی‌اش از این تیم در پایان قرارداد فعلی‌اش شوکه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه که قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن تنها یک فصل دیگر اعتبار دارد، بندی برای تمدید یک ساله قراردادش هم دارد اما ظاهراً تمایلی به فعال کردن آن ندارد و به دنبال تجربه چالشی جدید در تیمی دیگر است، این در حالی است که اخیراً برخی رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند باشگاه رئال مادرید بار دیگر قصد دارد شانس خود را برای به خدمت گرفتن این ستاره فرانسوی امتحان کند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ امباپه 24 ساله با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده بند تمدید یک ساله قراردادش را تمدید نخواهد کرد و در پایان قرارداد فعلی‌اش که در پایان ماه ژوئن 2024 منقضی می‌شود، این تیم فرانسوی را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد. طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که از تصمیم و زمان‌بندی امباپه برای اعلام این تصمیم غافلگیر شده‌اند، نمی‌خواهند ستاره فرانسوی خود را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند؛ برای همین یا تلاش می‌کنند قرارداد او را تمدید کنند یا در تابستان پیش‌ رو او را بفروشند.

پایگاه خبری «فوت مرکاتو» فرانسه نیز مدعی شد؛ باشگاه رئال مادرید که به پروژه جذب امباپه بازگشته، با توجه به تصمیمی که این بازیکن به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده، قصد دارد بار دیگر شانس خود برای خدمت گرفتن او را در این تابستان امتحان کند، این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد این باشگاه اسپانیایی قصد دارد تا تابستان 2024 که کیلیان بازیکن آزاد می‌شود، منتظر بماند. در ادامه این گزارش آمده است؛ با تصمیمی که امباپه به اطلاع باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رسانده، رابطه ناصر الخلیفی رئیس باشگاه PSG و لوئیس کامپوس مدیر ورزشی این تیم که از قبل هم تعریفی نداشته، اکنون به بدترین حالت خود می‌رساند.

این ستاره فرانسوی که تابستان 2022 به توافق شخصی با رئال مادرید دست پیدا کرده بود و در آستانه پیوستن به جمع کهکشانی‌ها بود، در نهایت با چرخشی 180 درجه‌ای از پیوستن به پرافتخارترین باشگاه اروپا منصرف شد و قراردادش را به مدت دو فصل با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد. رئالی‌ها که پیش از این به دنبال جذب هری کین برای جانشینی کریم بنزما بودند، حالا با وضعیت موجود دست نگه داشته تا شاید بتواند امباپه را در همین تابستان به خدمت بگیرد.

امباپه که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 180 میلیون یورو تخمین زده شده است، تاکنون در 260 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و با 212 گل‌زده بهترین گلزن تاریخ این باشگاه فرانسوی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1282046

مهمترین اخبار ایران و جهان: