نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 17:52

عملیات اجرایی احداث یک مرکز درمانی در بخش مرکزی دزفول آغاز شد

دزفول- همزمان با سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) عملیات اجرایی احداث بیمارستان درمان بستر در شهر امام (ره) واقع در بخش مرکزی دزفول با حضور مسئولان استانی و محلی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ظهر امروز چهارشنبه در آئین کلنگ زنی این مرکز درمانی اظهار کرد: این مرکز درمان بستر در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۱۱۵ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۸۱۰ مترمربع احداث می‌شود.

علیرضا خسروپناه افزود: با بهره برداری از این مرکز خدمات سرپایی، تخصصی اورژانس، رادیوگرافی، سی تی اسکن، ماموگرافی، سونوگرافی و جراحی اورژانس ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا هفته آینده پیمانکار این طرح مشخص می‌شود، تصریح کرد: با بهره برداری از این مرکز درمانی، نیاز عمده تخصصی اورژانس در بخش مرکزی برطرف می‌شود و متخصص طب اورژانس به صورت شبانه روزی مستقر خواهد شد.

خسروپناه با قدردانی از حمایت‌ها و پیگیری‌های «سید احمد آوایی» نماینده مردم دزفول در مجلس در راستای تأمین اعتبار برای احداث این مرکز، یادآور شد: تعلل چند ساله در احداث این مرکز درمانی و رفع آن از مطالبات اهالی بخش مرکزی بود که این انتظار چند ساله امروز به پایان رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: تاکنون با پیگیری نماینده مردم دزفول در مجلس، ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این بیمارستان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت اخذ شده است.

به گزارش مهر، در این آئین سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، نماینده مردم دزفول در مجلس، حجت الاسلام فیض الاسلام امام جمعه شهر امام و جمع دیگری از مسئولان محلی حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1081546

مهمترین اخبار ایران و جهان: