نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 15:32

سهم مازندران از مدیریت فدراسیون های ورزشی کم است

بهشهر- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سهم استان را از مدیریت فدراسیون های ورزشی کم دانست و خواستار ارتقای این وضعیت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل عالیشان بعدازظهر جمعه جلسه شورای اداری اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندرا، ضمن تقدیر از زحمات حسن رنگرز مدیرکل سابق در سالی که گذشت و تلاش و زحمات شبانه روزی همه همکاران ورزش و جوانان مازندران، با تاکید بر اتحاد و همدلی، اظهار داشت: این دولت انقلابی ایران قوی است که کار همراه با سلامت، کار با تعهد و تخصص و شایسته سالاری در این دولت اولویت دارد.

وی به اهمیت شناسایی استعدادها اشاره کرد و گفت: باید استعدادیابی درستی در نقاط مختلف استان صورت گیرد. اگر امکانات خوبی در اختیار استعدادها قرار گیرد می‌شود قهرمانان زیادی را در شهرها و روستاها کشف کرد.

عالیشان با بیان اینکه اگر جوانان ما سراغ ورزش بروند، قطعاً دنبال بسیاری از آسیب‌ها نخواهد رفت، افزود: باید برای جوانان برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: ظرفیت استان مازندران بسیار قوی است. استانی که ورزش سطح بالایی دارد، قطعاً مدیران قوی ای هم دارد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار شرکت مدیران استان در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی شد و بیان داشت: سهم ورزش مازندران در فدراسیون‌های ورزشی خیلی کم است. مازندران ورزش اول کشور است اما در رأس فدراسیون‌ها کسی را نداریم که می‌توانیم مدیران خوبی در رأس فدراسیون‌های ورزشی داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1097690

مهمترین اخبار ایران و جهان: