نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 17:33

مقابله با ظلم آمریکایی مأموریت پیروان شهداست/ جوانان امروز چه وظایفی دارند؟

معاون امور بین‌الملل ستاد راهیان نور کشور گفت: مأموریت دنبال‌کنندگان راه شهدا، ایستادگی و مقابله با فقر و ظلم آمریکایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی خادم، معاون امور بین‌الملل ستاد راهیان نور کشور در همایش بین‌المللی «سفیران مقاومت» ویژه دانشجویان خارجی دانشگاه‌های استان سمنان که با حضور بیش از 200 دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد، با اشاره به اینکه نظام سلطه جهانی و آمریکا توسعه، فقر، فساد و تبعیض را دنبال می‌کنند، گفت: مأموریت دنبال‌کنندگان راه شهدا، ایستادگی و مقابله با این فقر و ظلم آمریکایی است.

خادم، مأموریت دوم پیروان شهدا را ایستادگی و مقابله با فساد دانست و افزود: فساد برهم‌زننده کانون خانواده، زیبایی‌های زندگی و سوق دادن زندگی به سبک غربی است.

معاون امور بین‌الملل ستاد راهیان نور کشور، مأموریت سوم جوانان را مقابله با تبعیض دانست و گفت: حقوق بشر، حقوق زنان و کودکان بخشی از نظام تبعیض‌آلود غربی است که با الگوهای خود آنها را زیر پا می‌گذارد.

خادم اظهار کرد: وظیفه و مأموریت ما، ایستادگی بابصیرت و آگاهی مقابل نظام سلطه و ظلم جهانی است.

وی وحدت دولت‌ها و ملت‌ها را در پیروزی و فروپاشی نظام سلطه در دنیا بسیار مهم دانست و گفت: شما جوانان به‌عنوان نمایندگان نخبه ملت خودتان باید پیام و ندای جمهوری اسلامی را که اتحاد ملت‌های مسلمان و ملت‌های مظلوم در جهان است، به کشور خودتان برسانید.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1040802

مهمترین اخبار ایران و جهان: