نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 20:45

دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال سیاه‌نمایی و ایجاد نا امیدی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر تلاش دشمن برای منحرف کردن افکار جوانان کشور و ایجاد ناامیدی در میان آنها، گفت: دشمن با همه قوای خود وارد میدان شده و با ایجاد جنگ ترکیبی، به دنبال سیاه‌نمایی و ایجاد یأس و نا امیدی در میان مردم و بالاخص قشر جوان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی در همایش مدافعان سلامت با تشریح برکات و پیامدهای پیروزی انقلاب اسلامی که با مجاهدت‌های مردم و رهبری امام خمینی (ره) و آموزه‌های دین مبین اسلام محقق شد، اظهار کرد: استقلال و عزت از برکات انقلاب است که شیرینی آن را نسل قدیم که شرایط قبل انقلاب را به چشم دیده‌اند درک می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی امروزه به عنوان بازیگر اصلی در مسائل بین‌المللی نقش خود را ایفا می‌کند، ازاین‌رو یکی از دلایلی که دشمن از همان روز اول به مخالفت با جمهوری اسلامی پرداخت این بود که یک فضای تازه‌ای در سطح جهان ایجاد شد تا کشورهای دیگر بدانند بدون اینکه به کشورهای شرق و غرب وابسته باشند می‌توانند نقش مستقلی را ایفا کنند، افزود: فرهنگ استقلال در میان امت اسلام و همه مستضعفان جهان به تعبیر مقام معظم رهبری، مانند رایحه‌ای به کشورهای منطقه و مسلمان منتشر شده است.
وی قوی‌تر شدن و پیشرفت در حوزه‌های مختلف در سایه خودباوری و اتکا به دانش و استعدادهای بومی را بیانگر مثمر ثمر بودن انقلاب دانست و افزود: پیشرفت‌هایی در زمینه بهداشت و درمان در این مقطع زمانی در کشور و استان روی داده که به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

رفیعی عدم آگاهی کافی نسل جوان امروز در مورد میزان پیشرفت‌ها و توفیقات و جهش‌های روی داده در کشور را یادآور شد و گفت: نسل جوان امروز به دلیل اینکه در درون این شرایط زندگی می‌کند آنطور که باید و شاید قدر این پیشرفت‌ها و توفیقاتی که حاصل شده است را نمی‌دانند و این نشان می‌دهد که ما در انتقال مفاهیم، ارزش‌ها و پیام انقلاب و شرایطی که در آن به سر می‌بردیم و حرکتی که در حال طی شدن است خیلی موفق عمل نکردیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر تلاش دشمن برای منحرف کردن افکار جوانان کشور و ایجاد ناامیدی در میان آنها، تصریح کرد: دشمن با همه قوای خود وارد میدان شده و با ایجاد جنگ ترکیبی، استفاده تمام از ابزارهایی مانند رسانه‌ و فضای مجازی، ایجاد جنگ روانی و چراغ سبز نشان دادن به گروهک‌های مخالف نظام برای مبارزه با این نظام به دنبال سیاه‌نمایی و ایجاد یأس و نا امیدی در میان مردم و بالاخص قشر جوان است.

 

دشمن باور ما را هدف قرار داده است
همچنین مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این مراسم گفت: دشمن باور ما را هدف قرار داده ما باید به باور خود اعتقاد و به داشته‌هایمان ایمان داشته باشیم.
حجت‌الاسلام محرمعلی شیر محمدی با بیان اینکه در ۴۰ و اندی سال که از پیروزی انقلاب اسلامی  ایران می‌گذرد کشوربا چالشهایی مواجه بوده است، افزود: مهمترین چالش ما دشمن شناسی است چرا که ما با دشمنی طرف هستیم که بسیار دروغگو است.

وی با تاکید بر نجابت مردم ایران کهناشی از ایمان بی‌ریای آن‌ها است، ادامه داد: مدافعان سلامت، نیروی انتظامی، نیروهای جهادی و ... از متن همین مردم برخاسته و به مردم خدمت می‌کنند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1026146

مهمترین اخبار ایران و جهان: