نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 17:14

متفکرآزاد: مردم در راهپیمایی 22بهمن نشان دادند توطئه‌های دشمن نتوانسته وحدت و همدلی آنها را خدشه‌دار کند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: راهپیمایی 22بهمن امسال این پیام را به دشمن داد که با وجود همه توطئه‌ها نتوانسته وحدت و همدلی ملت ایران که در سخت‌ترین شرایط در کنار هم هستند را دچار خدشه کند.

روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: مردم شریف ایران مثل همیشه شگفتی آفریدند.

وی افزود: دشمن در ماه‌های گذشته سعی کرد بین اقشار مختلف مردم، اختلاف و بین مردم با نظام فاصله ایجاد کند که این حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال این توطئه دشمن را خنثی کرد و پیام آن این بود که تیر دشمن بار دیگر به سنگ خورد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال این پیام را به دشمن داد که با وجود همه توطئه‌هایش نتوانست وحدت و همدلی ملت ایران که در سخت‌ترین شرایط در کنار هم هستند را دچار خدشه کند و در ادامه مسیر هم در این زمینه موفق نخواهد شد.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: ملت ایران در تمام سختی‌ها با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کنار هم هستند، و پیامی که مردم به مسئولین می‌دهند این است که برای حل مشکلات محکم بایستند و تلاش کنند.

وی افزود: دشمنان ما در اغتشاشات اخیر چهره خود را بیش از پیش بر همگان نمایان کردند و مردم در 22 بهمن امسال با شناخت بیش‌تر و بهتر نسبت به دشمن در راهپیمایی شرکت کردند.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1034502

مهمترین اخبار ایران و جهان: